Animeren Illustratortekeningen?

Met welk videoprogramma kan ik een combinatie maken van tekst en illustrator-tekeningen? De tekeningen blijven zoals ze zijn, ik wil ze alleen combineren met andere tekeningen, die dus als 'effect' in beeld schuiven.

Je kunt het een beetje vergelijken met die geanimeerde bumpers van MTV, maar dan een stuk simpeler…

Iemand enig idee?

iMovie?

8)

After effects is hier het beste voor. Imovie is nou niet echt een tool hiervoor.

Is After Effects gebruiksvriendelijk? Ik kan bijvoorbeeld prima met Illustrator overweg, maar kan niet wennen aan photoshop...

En het zal wel weer een duur grapje worden…

Apple's motion 2?

Apple Motion is de oplossing! Ik heb de demo gedownload van Motion 1 en daarmee kan ik precies wat ik wil. Motion 2 zal ongetwijfeld nog beter zijn. Jammer dat het onder een iMac G5 niet echt soepel gaat allemaal... Misschien maar even sparen voor een 'grote'...

Bedankt voor de tips!

Met een iMac G5 zou het gewoon 'soepel' moeten gaan, mits je je setup goed doet en niet te veel aan de particles komt, deze hebben een onstilbare honger voor RAM. Als je alleen maar met stills en text werkt welke je gewoon importeerd, dan kun je gewoon je weergave in Motion op een kwart zetten waardoor alles wel soepel gaat lopen.