antenne nieuwe iphone 7

Is het normaal dat je de antennes voelt als je met je vingers over het geassembleerde toestel gaat?

Het is ander materiaal. Dus; ja.

Zolang het geen drempels zijn dat je voelt en er niet achter blijft haken tijdens het opnemen van een inkomend gesprek is het wel oke ja.

Plus, 9 van de 10 keer gaat die iPhone morgen toch in een hoesje gestopt worden dus dan kun je er ook niet meer met je vinger over blijven aaien.

Zo is dat. En naast de haperende home-knop, sissende geluiden, geel scherm en beroerde batterij is dit wel je minste zorg.

:evil: :smiley:

ik dacht dat het vrij normaal was dat deze strak lopen met het geheel van het toestel…

Is het ook… maar wat wil je nu horen, dat je recht hebt op een nieuwe omdat wij het zeggen en je kunt voelen dat daar een antenne zit?

even een Apple Store binnen, of andere winkel binnen waar die dingen liggen.

Bevoel ze allemaal; is het gevoel hetzelfde, dan hoort het zo. Is het gevoel niet hetzelfde dan… juist.

[quote=KarelWillem url=http://www.onemorething.nl/community/topic/antenne-nieuwe-iphone-7/#post-2997444 time=1474376662]Zo is dat. En naast de haperende home-knop, sissende geluiden, geel scherm en beroerde batterij is dit wel je minste zorg.
:evil: :-D[/quote]
Ga je dit echt in elk draadje over de iPhone 7 opsommen? Vergeet dan niet nog de haperende afstandsbediening.

Ik ga hem helemaal affakkelen. :wink:

Lekker toch? Zo’n apparaatje van 700 - 1000 euro waar van alles aan mankeert?

Ondanks het negatieve aankoop advies van KarelWillem ga ik toch een een iPhone 7plus kopen. Vanzelf in Jetblack want ik hou wel van een gokje en klagen gaat mij ook goed af…(als er maar geen krasjes op komen…)

@KarelWillem Wat doe je in hemelsnaam nog op OMT met je kinderachtige zeikgedrag over alles wat met Apple te maken heeft? Ik denk dat FOK.nl een betere fit voor je is.

Ik denk dat je voor een apparaat wat minimaal 7xx euro kost best wel een beetje kritisch mag zijn.

Hadden er zich dermate veel problemen voorgedaan bij mijn Oneplus X van 265 euro, dan had ik daar ook zeker werk van gemaakt.

OMT is overigens gewoon een Apple-website, niet perse een iPhone-website toch? Dus als ik kritisch ben over een iPhone, betekent dat niet dat ik Apple vaarwel moet zeggen. Of wel?

Heb je ook daadwerkelijk een Apple product naast je Hackintosh dan?

Ben je soms jaloers, KarelWillem? Kinderachtig hoor!

Als je volwassen bent - en daar ga ik maar vanuit - dan is vooral die opmerking nogal kinderlijk.

Er zijn hier meer Apple producten in huis dan in menig winkel. Maar eerlijk is eerlijk; veel is vervangen door (beter functionerende, en/of goedkopere) alternatieven. Ik ben echter gek op OS X. En daar heb ik nog geen alternatief voor gevonden dat even lekker werkt.

Als je dat hebt gevonden, dan ben je ook wel weg hier, mag ik aannemen. Of blijf je dan toch hier om dat je eigenlijk toch ook wel weer een wannabe bent?!

Ik geloof er niks van dat je nog Apple spullen in gebruik hebt, want af en toe vertel je wat, en zowel jij als je zonen gebruiken hackintosh, android en pc’s en zo. Dus wat je aan Apple spul hebt, is gewoon meuk van vroeger.

Er was nog een tijd dat je in de rij ging staan in de AS, toen die in A’dam werd geopend. Fanboy-ism van de bovenste plank. Nu je dat niet meer bent, wat prima is, neem dan ook de consequentie en ga op een site zitten waar je bloedbroeders van OnePlus zitten, maar ga hier dan niet lopen zeiken hoe slecht het allemaal is.
Laat mensen blij zijn met hun ‘dingetje van 700-1000 euro’ met al zijn gebreken. Daar hoef jij niet tegen aan te schoppen, want jij maakt beter keuzes. Net als de Wintel mensen van 20 jaar terug.

Hoe komt het dat de OnePlus €265 kost ( al zijn er wellicht duurdere opties) en de iPhone 7 €700-1000 ?
Maakt Tim Cook te veel winst en heeft hij te dure Chinese slaven en slome peperdure engineers in Silicon Valley in dienst en graaiende aandeelhouders. Of maakt One Plus slechts marginale winsten (voor het kommetje rijst), met nog veel goedkopere slaven -niet gespot door westerse ngo’s- en zijn de oneplus engineers oneindig veel slimmer & bijdehandser bezig?
Massaproductie doet meestal de prijs dalen, maar zo niet bij de iPhone.

Wat je aan het doen bent is gewoon kinderachtig jennen.

KW heeft vast geen werk en moet zijn tijd dus besteden aan het maken van trompet filmpjes, reisverslagjes, pauper spelen op pepper en wijsneus uithangen op OMT. Geeft verder niet. Gewoon niks van aantrekken, hij weet het toch wel beter.

Oh wauw wat een onnodige haat op KW. Hij heeft m.i. groot gelijk dat een toestel dat €700+ kost, waarvan het in feite de derde revisie van is geen tot nihile mankementen mag vertonen. Wat is er tegenwoordig mis met kritisch kijken? Je mag toch een eigen mening vormen ten aanzichte van bepaalde dingen?