Antivirus software

Ge hoort de laatste tijd veel antivirus , is het nodig om mijn Mac en mijn Iphone

En zoja , welke zijn goede antivirus programs voor Mac en Iphone

[quote]
Ge hoort de laatste tijd veel antivirus , is het nodig om mijn Mac en mijn Iphone
[/quote]Ik heb het idee dat er al wat virussen binnen zijn geslopen, want deze zin ziet er aardig gehackt uit.

Daar hebt ge interdaad gelijk in, stom van mij.

Ik zou MacKeeper kopen! Gegarandeerd problemen!

Avast is gratis en het verstoord de opstarttijd van je mac amper. Zelf heb ik het ook en het heeft bij mij al een aantal virussen gevonden.

Windhoos virus ja, 100% zinloos.
Die Windhozers kunnen geen 2 minuten zonder anti-virus and what not, laat die lekker voor zichzelf zorgen of een Mac kopen. :sunglasses:

[quote=KarelWillem url=http://www.onemorething.nl/community/topic/antivirus-software-2/#post-3001901 time=1475770388][quote]
[/quote]Ik heb het idee dat er al wat virussen binnen zijn geslopen, want deze zin ziet er aardig gehackt uit.
[/quote]

Je bedoeld afgehackt? :stuck_out_tongue:

(sorry, ik drukte op bewerk ipv citeer)

Zoek eerst eens, giljom1, voordat je weer een totaal onzinnige vraag gaat stellen!

Geen antivirus, dat helpt toch niet tegen phishing, maar gezond verstand…

Een antivirus pakket is in de meeste gevallen zonde van je geld. Voor de iPhone bestaat er zelfs geen antivirus app (voor zover ik weet).

Heb je last op je Mac van adware (kort voor “advertentie software”, dan krijg je dus vervelende reclame in je browser of elders te zien), dan is MalwareBytes een gratis, lichtgewicht en goede oplossing.