[Apache onder OS X] Description Field?

Ik heb op mijn homepage een link staan die direct naar mijn computer thuis verwijst en maak daar gebruik van de ingebakken Apache server onder OS X. iTunes heb ik zo gezet dat deze alle muziek in de default webfolder van Apache zet. Op deze manier krijg ik op een super makkelijke manier een lekkere lijst met MP3-tjes op mijn homepage, gesorteerd op artiest. Nu zie ik echter ook een "Description" veld in de lijst die Apache maakt.

[b:db7e3377df]Weet iemand hoe ik bij “Description” ook iets in kan vullen?[/b:db7e3377df]

[img:db7e3377df]http://www.folosa.com/macosx/public/img-1043148603.jpg[/img:db7e3377df]

Geen idee, ik denk niet dat het mogelijk is (vooral niet bij dirs). Wat je anders moet doen ik een eigen php script schrijven die alles "indexeerd".

Apache HTTP server

Adriaan

Ja daaaag! Dit is juist zo makkelijk op deze manier. Ik heb momenteel al mijn handen vol aan het omzetten van mijn homepage van Frontpage naar Dreamweaver en probeer dat pakket ook een beetje door te krijgen. Niks PHP, ik vind het anders wel best zo! :lol: