aparte mappen in afspeellijst

Of ik snap er niks van of het kan niet maar mijn afspeellijst wordt 1 grote onoverzichtelijke bende met al die afspeellijsten van bands.

Wat ik eigenlijk wil is van iedere band waarvan meerdere cd’s in itunes staan een mapje maken met daarin alle albums van deze band.
Het klinkt simpel ik weet het maar ik kan het nie vinden

help :oops:

Bedoel je een Afspeel lijst ..... Die maak je aan en sleep je alle nummers naar toe van een bepaalde band .. Of je maakt een slimme lijst en geeft daar aan wat je wil ...

Zo kan je alles netjes houden …

Succes

Ik weet niet precies wat je precies wilt maar is het aanzetten van de browser in de library niet iets voor jou?

Kun je van links naar rechts bands en albums selecteren en in de lijst zie je alleen de nummers die daaraan voldoen…

appletje-B voor browser/bladervenster onder menu wijzig.

okee appeltje-B is een optie echter moet ik wel voor ongeveer 3000 nummers genres gaan toevoegen. Vind ut toch vreemd dat ik niet gewoon een map kan aanmaken en daar mijn afspeellijsten van een band in kan slepen om de boel een beetje overzichtelijk te houden

[quote:8baea8ee5a="Niels Schooneman"]okee appeltje-B is een optie echter moet ik wel voor ongeveer 3000 nummers genres gaan toevoegen. Vind [/quote:8baea8ee5a]

genre kun je er uit gooien… itunes>voorkeuren>algemeen

Blijft staan dat de mogelijkheid om mappen te maken een gemis is…

Musicmatch heeft wel mapjes... ik heb er even mee gewerkt, en vind het verschrikkelijk. Het overzicht wat je krijgt in iTunes in cobinatie met de zoekfunctie is magnefiek, en is in geen enkele andere speeldoos zo goed uitgewerkt. Als je goed gebruik maakt van de zoekfunctie, werkt het razendsnel.

Je hoeft genre niet in te vullen. Klik gewoon een artiest aan. Klik op Speel en iTunes speelt alle liedjes af van die artiest.

Je kan ook voor meerdere nummers tegelijk genre, artiest of wat dan ook invullen. selecteer een reeks liedjes, dan appletje-i en vul wat in.

Daarnaast heb je al de slimme en gewone afspeellijsten bekeken dan? Je kan een slimme afspeellijst maken met een artiesten naam. Een gewone afspeellijst kan je van alles inslepen.

Als laatste als je in het zoek venster bijv. Harry Slinger invult, dan krijg je al zijn liedjes, kies dan speel.

Ik ben zelf wel bezig om alle genres in te vullen, maar dat is omdat ik slimme afspeellijsten heb voor dans, eten, relax, latin etc.

De behoefte van “mapjes” snap ik niet echt. Met slimme afspeellijsten kan je zoveel.