App Muziek "Luister nu" werkt niet meer

Sinds Big Sur werkt “Luister nu” niet meer op App Muziek (wél op mijn iPad en iPhone).

Iemand een idee hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?

Dank!

Na wat opzoekingswerk blijkt dit een veelvoorkomend probleem, ik heb dit probleem ook.

Heb hier iets gevonden waar, als je de laatste post op moment van schrijven mag geloven, misschien een oplossing komt.

<p class="cite">macoris op 19 november 2020 om 05:40</p> Na wat opzoekingswerk blijkt dit een veelvoorkomend probleem, ik heb dit probleem ook.

Heb hier iets gevonden waar, als je de laatste post op moment van schrijven mag geloven, misschien een oplossing komt.

En waar heb je precies iets gevonden?

Hier werkt het ook al dagen niet.

<p class="cite">macoris op 19 november 2020 om 05:40</p> Na wat opzoekingswerk blijkt dit een veelvoorkomend probleem, ik heb dit probleem ook.

Dank! Mag ik vragen wat je hebt gevonden en waar?

<p class="cite">mrchablis op 19 november 2020 om 13:15</p>
<p class=”cite”>macoris op 19 november 2020 om 05:40</p> Na wat opzoekingswerk blijkt dit een veelvoorkomend probleem, ik heb dit probleem ook.

En waar heb je precies iets gevonden?

Hier werkt het ook al dagen niet.

Was nog niet helemaal wakker: hier dus https://forums.macrumors.com/threads/apple-music-listen-now-error-occurred.2267691/

Oplossing: uitloggen in Apple Music op de Mac, de app afsluiten, wanneer je dan weer inlogt lijkt het te zijn opgelost.
<div id=“ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=“1.0.4”></div>
<div id=“ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=“1.0.4”></div>

<p class="cite">Tuvix op 19 november 2020 om 20:52</p> Oplossing: uitloggen in Apple Music op de Mac, de app afsluiten, wanneer je dan weer inlogt lijkt het te zijn opgelost. <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div> <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>
Dankjewel. Maar zo simpel is het blijkbaar niet. Iedere keer als ik de app stop en later weer opstart moet ik opnieuw uitloggen en inloggen…