App 'Muziek' werkt niet, foutmelding.

In de nacht van dinsdag op woensdag is mijn iMac 27" spontaan uitgegaan. 's Morgens opgestart en de hele muziekbibliotheek, een kleine 400.000 liedjes, verdwenen. Geprobeerd om opnieuw muziek tot te voegen, kreeg ik een foutmelding (-54). Op internet opgezocht maar schijnt een synchronisatie fout te zijn voor iPhone of iPad. Lokatie van de bibliotheek was ook verdwenen. Opnieuw ingesteld, staat op een externe harddrive, OK geklikt, weer dezelfde foutmelding en de lokatie van de bibliotheek ook verdwenen. Gegevens van de harddrive gekopieerd, nieuwe clean install van Catalina gedaan, echter het probleem blijft bestaan. Heb de externe harddrive op m’n Macbook Air met Big Sur aangesloten, speelt probleemloos! Iemand enig idee?

Dit had je al gelezen?

https://support.apple.com/nl-nl/HT205597

! JDank je! Ja, inderdaad heb dit gelezen. Het heeft niets met synchroniseren te maken, bij openen van ‘Muziek’ krijg ik die foutmelding!a,