App op slechts 1 van 2 macs verwijderen/abo opzeggen

Hallo,

Ik gebruik al jaren het ftp-programma Transmit op mijn iMac thuis. Weet niet meer of ik daar ooit voor betaald heb of niet. Momenteel vertoef ik elders en heb de MacBook van mijn moeder in bruikleen. Heb een eigen account aangemaakt en ging naar Purchased Apps om Transmit te installeren. Tot mijn verrassing verscheen er een scherm met de mededeling dat ik Transmit 1 week gratis kon gebruiken en er voor verder gebruik voor moest gaan betalen. Ietwat vreemd. Binnenkort ben ik weer thuis en kan Transmit vd MacBook af. Maar wat gebeurt er als ik het abo opzeg? Dat kan uiterlijk vandaag nog zonder op kosten gejaagd te worden. Verdwijnt de app dan ook van mijn iMac? En wat als ik de app eenvoudig van de MacBook afgooi? Moet ik dan straks nog steeds gaan dokken?

Waarschijnlijk zijn de versies van Transmit verschillend. Hierdoor dien je nu dan update-/upgrade- of abbo-kosten betalen. En nee, ook al maak je geen gebruik van de versie op je MB, doordat je hiervoor niet betaald, zal dat geen invloed hebben op de versie op je iMac.