Ik wil mijn app runne op mijn ipad, ik maak mijn apps met xcode en ik heb een developer profile.
Wanneer ik mijn ipad selecteer en probeer te runnen krijg ik een fout:"a valid provisioning profile for this executable was not found" en bij de organiser staat ook dat ze niet "valid" zijn. Ik baal hier ontzettent van! Wat kan ik doen?
Groetjes!
Ik neem aan dat je een iOS developer account gekocht hebt? Zo ja, heb je private key aan gemaakt, deze in provisioning portal geupload, een file terug gekregen en een .prov file gemaakt?
Ik heb een gekochte ja, maar het heeft altijd gewerkt en nu weet ik niet wat ik fout doe. Welke bestanden moet ik downloaden en hoe moet ik ze dan importeren?
Ik zou even alle files voor provisioning verwijderen, ook in keychain. Ik zou dan eerst even in keychain "vraag certificaat bij certificaatautoriteit aan" doen, deze opslaan, met het goede email adres. Dan bij provisioning portal de oude revoken, deze uploaden, dan op home van prov. portal "Launch Assistant" daar wat dingen invullen, die in XCODE slepen en dan zou die t moeten woen.
Hij is nu wel valid, nu krijg ik alleen een andere error "no unexpired provisioning profiles found that contain any of the keychain's signing certificates"