appeltje+n ik weet het wel maar...

ga volgende week 2 macjes plaatsen in mn kroeg om gratis internet aan te bieden ... nu open je safari door safari in het dock aan te klikken en meerdere vensters d.m.v. :apple:+n maar heb geen zin om dat 100x per dag te vertellen aan mac leeken... is er ook een manier zodat je gewoon in het dock meerdere pagina´s kunt openen ??? (en dus niet 1 en de rest met :apple:+n ??)

Je kunt met :apple: T ook meerdere tabbladen openen in Safari. Dat vind ik zelf nog makkelijker dan meerdere vensters openen. En anders moet je misschien toch een klein handleidingkje schrijven en die ingesealed naast de macjes leggen.

Je kan toch ook gewoon doen:

Archief → Nieuw venster (of Nieuw tabblad)

Praktisch hetzelfde als in Windows lijkt me, behalve dat er ‘archief’ staat ipv ‘bestand’…

Je kunt ook een heleboel tabbladen openen en dan die instellen als pagina die bij het opstarten getoond moeten worden. Heb je bij het opstarten bijvoorbeeld in één keer je kroegpage, hotmail, lycos etc open.

schrijf een applescript dat een nieuw venster opent en plaats dat in je dock met hoofdletters ofzo wellicht kun je safari hernoemen naar internet met hoofdletters om het een en ander duidelijk te maken.

of je hangt een briefje op hoe het werkt :)

[quote:1b79e911ba="magic-with-mac"]of je hangt een briefje op hoe het werkt :)[/quote:1b79e911ba]

idd. zoiets zal het wel worden dus… jammer :oops:

Of veel 'springveertjes' in de Dock planten...