appeltje p werkt niet meer

Ik heb nu op twee computers het probleem dat de print shortcut niet meer werkt. Op de andere accounts in de computer doet ie het nog wel. Dus ik zal wel ergens iets verkeerd hebben ingesteld, maar wat en waar?

Iemand enig idee?

Waarbij werkt de shortcode niet meer? Bij welk programma?

Bij elk programma dat ik heb geprobeerd eigenlijk. Mail, Safari, Word, teksteditor. Als ik in safari bv de shortcut voor de paginainstelling gebruik (shift, appeltje, p) doet ie het wel. Toch raar.

En als je de printer(s) opnieuw installeert via systeemvoorkeuren, wat krijg je dan? Wat krijg je eigenlijk te zien? Helemaal niks of een foutmelding. Zie je wel het menu blauw worden waaronder print staat, of ook dat niet?

Ik heb mijn printer aan de airport hangen. Hij is daarvoor eigenlijk niet geschikt maar op deze manier: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20030915050404405&query=airport+printing werkt het prima. En voorheen werkte de shortcut altijd en bij de andere account op de computer werkt het wel op dezelfde printer, dus ik denk niet dat het aan de printer ligt. Als ik op appeltje p druk, gebeurt er niks krijg alleen het foutmeldings geluid.

Hallo cubizer,

Het is opgelost. Het bleek gewoon heel simpel om de preferences te gaan. Welke nou precies konden ze me helaas niet vertellen. Nou ja het werkt in ieder geval weer. Bedankt voor je reactie. Groeten

Helemaal top! Succes verder