Appeltje + Tab

Hallo en goedendag,

zit nu al een paar dagen hier te zoeken en te zoeken naar iets wat ik tegen was gekomen maar nu niet meer kan vinden.

Er is een post waarin je appeltje tab ook anders kan krijgen/gebruiken. Dus met een programmatje. De vraag is dus weet iemand hoe dat programmatje heet?

Mvg

UserX01

Ik begrijp je niet compleet? Wat wil je met ALT+TAB doen percies dan? Misschien als je dat verteld meer mensen je kunnen helpen.

Merci!

Appeltje TAB doet wat appeltje tab doet.... waarom zou je daar een ander extern programma voor willen vinden? Ikke niet begrijp.

bedoel je mischien [url=http://quicksilver.blacktree.com/]Quicksilver[/url]?

Sorry ben er al uit, het was mira wat ik zocht. En was dus niet voor appeltje tab maar voor de AB voor Frontrow.

Toch bedankt!

wel jammer dat je in Apple met APPELTJE-TAB niet kunt switchen BINNEN programmas. Ik heb ooit meerdere tabs in Safari en zou het toch prettiger (en sneller) vinden als ik kon APPELTJE-TAPPEN van de ene tab naar de andere. Dat kan met Windows dus wel! Laat ze ook een puntje verdienen...

'Tabben' in Safari kun je eenvoudig doen met appeltje-shift-pijltjelinks/pijltjerechts Kom maar weer terug met dat puntje.... hahahaha

Binnen programma's kun je meestal switchen met :apple: + ` Taps wisselen in Firefox gaat met Ctrl + Tap, misschien ook in safari

[quote:e6699e16d0="fromwalking"]wel jammer dat je in Apple met APPELTJE-TAB niet kunt switchen BINNEN programmas. Ik heb ooit meerdere tabs in Safari en zou het toch prettiger (en sneller) vinden als ik kon APPELTJE-TAPPEN van de ene tab naar de andere. Dat kan met Windows dus wel! Laat ze ook een puntje verdienen...[/quote:e6699e16d0]

Explorer 6 heeft geen tabs, Firefox wel, maar ook daar kan je met appeltje tab (alt tab) niet switchen tss de tabs zelf.

Maar ik snap wel wat je bedoelt, als je meerdere safarivensters hebt, dan kan je niet die ene aanspreken, daarvoor moet je andere toetsencombinatie gebruiken.

[quote:6789dac3e8="klaus"]...als je meerdere safarivensters hebt, dan kan je niet die ene aanspreken, daarvoor moet je andere toetsencombinatie gebruiken.[/quote:6789dac3e8] Of Exposé in combinatie met 'Actieve schermhoeken'...

Nou heb ik de laatste MacFan doorgelezen en daar stont een stukje in over [url=http://www.petermaurer.de/nasi.php?section=witch]Witch[/url] en dat is denk ik percies wat jij zocht.

Ikzelf gebruik het nu echt. Je ALT+TAPt alsware nu echt tussen vensters ipv programma’s.
Het installeerd zich in je Systeemvoorkeuren waarna je best veel opties krijgt voor jou ALT+TAB gebeuren.

@fromwalking zoals ik schreef kun je in Firefox van tabblad naar tabblad met ctrl + Tab. in safari werkt dat niet, maar ik zag in het Menu onder venster de shortcuts: [command] (shift) { en [command] (shift) } om een Tabblad naar links of naar rechts te gaan. probeer eens of het lekker werkt.

Yes, gevonden: heel leuk, inderdaad in Safari kun je APPELTJE-SHIFT-PIJLTJE gebruiken. Maar heb ook iets nieuws ontdekt:

APPELTJE-`(toets links van de Z): hiermee wissel je van vensters BINNEN DE APPLICATIE !!!

werkt geweldig!

[quote:772fad133b="Kriska"]Nou heb ik de laatste MacFan doorgelezen en daar stont een stukje in over [url=http://www.petermaurer.de/nasi.php?section=witch]Witch[/url] en dat is denk ik percies wat jij zocht.

Ikzelf gebruik het nu echt. Je ALT+TAPt alsware nu echt tussen vensters ipv programma’s.
Het installeerd zich in je Systeemvoorkeuren waarna je best veel opties krijgt voor jou ALT+TAB gebeuren.[/quote:772fad133b]

Ja dit lijkt er meer op. Twas niet wat ik bedoelde, maar wel beter dan mira. Te gek bedankt! Ga het meteen ff downloaden en installeren.