Appeltje toets

Hi,

Ik merk dat wanneer ik te snel via :apple: + tab door programmas heen blader, hetvolgende programma de :apple: functies niet meer pakt.

Voorbeeld:
Ik zit in safari
Ik druk :apple: + tab en ga naar bbedit
In BBEdit wil ik vervolgens :apple: + v om te plakken
Dit werkt dan niet
Ik met :apple: + tab weer terug naar safari
Daar proberen te plakken maar dat lukt ook niet

:apple: + tab werkt altijd, maar de overige functies doen het regelmatig niet.
Toetsenbord is gloed nieuw.
Met het oude toetsenbord (ook een pro) had ik hetzelfde probleem.
Keyboard op iBook doet dit ook regelmatig.

Rararaโ€ฆ

Nou verdraaid zeg, ik zat vanavond net te denken, waarom doet appeltje-c het niet in safari? Ik maar proberen om een stukje tekst te kopieren naar msn messenger, lukt gewoon niet. Toen via het menu Wijzig gedaaan, werkte prima!

Het zal wel een onvolkomenheidje zijn in OSXโ€ฆ

Hier geen probleem...

:apple: -C in Safari, dan Appletje TAB naar iChat en gelijk Appletje-V en no problemo seรฑor

Deze problemen heb ik ook niet...

geen enkel probleem. heb weleens gehad dat ik de toets niet goed indrukte, maar dat is iets anders.

misschien een keer de permissions repareren en de cron-scripts laten lopen, caches leegmaken etc. (bijvoorbeeld via het programma OnyX), want heb dit soort problemen ook nog nooit meegemaakt.

Groet,
Job

Nope... alleen van Msn naar mijn Tekst editor, maar verder niet?

Ja, alle permissies repareren etc doe ik eigenlijk op regelmatige basis. Ook macjanitor draai ik regelmatig. Daar kan het volgens mij dan ook niet aan liggen...

Heel bizar is het in ieder geval.
Mogelijk gewoon een glitch, maar als niemand anders er last van heeftโ€ฆ

Hahahahahaha - ik verdien duidelijk de idioot-van-de-dag award! Ik heb eindelijk de oplossing tot het probleem gevonden: De tab toets i.c.m. knippen, plakken etc werkt niet wanneer de caps lock toets geactiveerd is.

Weer wat geleerd in ieder geval :slight_smile:

hier geen probleem!

appel-c is inderdaad iets anders dan appel-C

:apple: +tab... die kende ik nog niet :) senk joe vellie muts :)

mischien voor de windows mensen onder ons bijna elke shortcut die je onder windows kende met ctrl is met de command/ :apple: te doen