Apple Bluetooth Keyboard vraagje...

ik heb alleen 1 klein probleempje. ik vind die widcomm drivers echt nit, die site is een ramp... als iemand anders ze heeft, weet eens te zeggen aub... Groetjes, G.

Met mijn Dell met standaard Bluetooth kom ik inmiddels een stuk verder. De truuk is het zoeken in de hele omgeving, zoals in die ene tip werd vermeld.

Heb daarna wel nog nieuwe drivers van Dell moeten downloaden, maar inmiddels heb ik de muis aan de praat. Daarbij wordt tijdens het paren wel gevraagd naar een PIN code.
Slimme gasten daar bij Microsoft.
Maar pincode 0000 zorgt ervoor dat de muis gaat werken.

Na een herstart van de machine begint 'ie weer te zeuren dat er nieuwe hardware is gevonden en gaat 'ie opnieuw de muis driver installeren. Want je raadt het al: na de reboot doet de muis het niet meer.
Vervolgens moet ik weer in mijn bluetooth places op zoek gaan naar de muis en dan handmatig connecten. Dan doet 'ie het weer.

Nu ga ik nog even wat kloten met het toetsenbord.

Het toetsenbord blijft een probleem. Ik kan een verbinding maken en hij vraagt netjes om een PIN code. Die kan ik op het toetsenbord wel invoeren en ik zie dan ook dat het toetsenbord is verbonden. Nadat alle gevonden hardware is geïnstalleerd, de machine is herstart en de gevonden hardware is geïnstalleerd ( :? :P ) kan ik opnieuw verbinden met het toetsenbord. Maar hij doet het niet :(

[quote:a680907152="macpro"]Het toetsenbord blijft een probleem. Ik kan een verbinding maken en hij vraagt netjes om een PIN code. Die kan ik op het toetsenbord wel invoeren en ik zie dan ook dat het toetsenbord is verbonden. Nadat alle gevonden hardware is geïnstalleerd, de machine is herstart en de gevonden hardware is geïnstalleerd ( :? :P ) kan ik opnieuw verbinden met het toetsenbord. Maar hij doet het niet :([/quote:a680907152]

Oei oei, dat is jammer :frowning:

Hopelijk geraak je er!!!

Wie weet raad??? :slight_smile:

het werkt!!

gewoon de bluetooth dbt-120 adapter gekocht, ingeplugd, gekoppeld, en hier zit ik nu,
te typen op mijn apple wireless keyboard. op pc. de ironie!

Groeten, G.

[quote:ade8d264e5="Gaetan"]het werkt!!

gewoon de bluetooth dbt-120 adapter gekocht, ingeplugd, gekoppeld, en hier zit ik nu,

Groeten, G.[/quote:ade8d264e5]

Fantastisch! :smiley:

[quote:3e5545ceeb="Gaetan"]het werkt!!

Groeten, G.[/quote:3e5545ceeb]

Dus dit toestelleke moet ik daarvoor kopen: http://www.luckyspc.com/prodinfo.asp?NR=16458&Preview=

Dit is de D-Link DBT-120 Bluetooth Adaptor USB (723 Kbps).

Dat is 'm. Maar die moet je ook al voor iets meer dan €30 kunnen krijgen volgens mij.

[quote:ac7ca8df5a="macpro"]Dat is 'm. Maar die moet je ook al voor iets meer dan €30 kunnen krijgen volgens mij.[/quote:ac7ca8df5a]

Ok.

Begin volgend academiejaar koop ik die :slight_smile:

het werkt wel, echter soms als ik opnieuw opstart, moet ik opnieuw koppelen. ook niet meteen superhandig. must look deeper in to this