Apple case modding

Hoy allemaal,

Zijn er hier mensen die hun mooie Apple hardware nog hebben aangepast?
Ik weet dat er veel pc-freaks zijn die zo trots op hun luidruchtige ventilatoren, dat er ze er nog grotere lichtgevende ventilatoren induwen!

Ik dacht dat dit bij Mac gewoon niet gedaan werd, maar toen ik door de macosx.nl fotogallerij ging, zag ik toch een paar aangepaste G5’s

Ik ben benieuwd naar meer creaties!!

hier is mijn powerbook nog helemaal origineel maar onze g5 heeft wel een metalen dakje in de zelfde stijl als de g5. Meegenomen uit amerika en wat blijkt 2 weken later:hij was ook in nederland t ekoop,nou jah,,het staat wel leuk,maar casemodding:Nee liever niet!

Wat moet ik me voorstellen bij zo’n dakje :??

[quote:01b1c1311b="Zora la rousse"]Wat moet ik me voorstellen bij zo’n dakje :??[/quote:01b1c1311b]Een roostertje als aan de voorkant, maar dan voor bovenop tussen de beide grepen van de G5. [img:01b1c1311b]http://www.macintoys.nl/images/g5roof.jpg[/img:01b1c1311b]

Mijn enige vorm van casemodding is dat het ronde beugeltje onder mijn G4 is gebroken...

(voor de liefhebbers: het ding donderde van tafel af toen ik er met veel moiete een stekker in wilde pluggen; afgezien van de beugel is er niks kaputt)

[quote:17007513c3="trabant"][quote:17007513c3="Zora la rousse"]Wat moet ik me voorstellen bij zo’n dakje :??[/quote:17007513c3]Een roostertje als aan de voorkant, maar dan voor bovenop tussen de beide grepen van de G5. [img:17007513c3]http://www.macintoys.nl/images/g5roof.jpg[/img:17007513c3][/quote:17007513c3]

vind het wel leuk nu nog een G5

[quote:60202efacd="Deskman"]Mijn enige vorm van casemodding is dat het ronde beugeltje onder mijn G4 is gebroken...

(voor de liefhebbers: het ding donderde van tafel af toen ik er met veel moiete een stekker in wilde pluggen; afgezien van de beugel is er niks kaputt)[/quote:60202efacd]

Je mag gerust toegeven dat je probeerde er een fotorolletje in te doen… :lol:

...ik heb geruchten gehoord dat Desk een cassetebandje in de cd-speler wilde doen...

Snap ik wel, iemand van ruim 40… moderne technologie…

Ik heb er alleen wat krassen op zitten :cry:

Maar verder gelukkig niks :smiley:

@iPod Jimmy: dat is em inderdaad!! Je kan dan niet meer op de bovenkant externe shit gooien(maar dat ziet er alleen maar rommelig uit)maar zo's dekseltje staat hem echt goed,lijkt gewoon origineel!

Ik heb een iMac G3 (oranje) en ik vind het een smerige kleur. De kappen gaan ook mooi de spuitkabine in om er net zo mooi wit uit te zien als een eMac. Verders overweeg ik witte LED's achter de interne speakers te doen en de harde schijf te dempen, want KOLERE wat een herrie......

Meer niet, het is en blijft een mac ;), ook na de mod!

Godspeed,
XyonN

P.S.: Als iemand nog een 2dehands Apple pro toetsenbord over heeft (zwart), dan hou ik mij aanbevolen om te kopen!

[quote:a2a43ecc24="XyonN"]Ik heb een iMac G3 (oranje) en ik vind het een smerige kleur. De kappen gaan ook mooi de spuitkabine in om er net zo mooi wit uit te zien als een eMac. Verders overweeg ik witte LED's achter de interne speakers te doen en de harde schijf te dempen, want KOLERE wat een herrie......[/quote:a2a43ecc24]

Als je zo’n iMac hebt als ik denk dan zit er een IBM deskstar in en die maakt inderdaad een pokkeherrie, een uitermate irriterend hoog slijpend geluid. Doe jezelf een lol en koop (nu het nog kan) een 40GB harddiskje van Seagate of Maxxtor met ‘liquid bearing’. Fluisterstil (vooral de eerste hoor je helemaal niks van). Mod your Mac!

Met een budget van 20 euri kom je niet aan een nieuwe HD, deskman.... Ik zou het heeeeel graag willen, maar dat gaat nu effe niet.........

Maar inderdaad, hoog, slijpend geluid maakt hij nu…

:) yeah ik ben ook gecase-mod.

In tegenstelling tot vele anderen hier, aan het aantal reacties te zien van dit oude topic :slight_smile:

[img:b06bcde346]http://users.telenet.be/maleise_beer/LiveJournal/allerhande/Canard.JPG[/img:b06bcde346]

de enige mac die hier gecase-mod is, is mijn pa's oude powerbookje... waar ik ooit een lelijke tekening voor had gemaakt :P (voor onder het plastic van de powerbook )

[img:4fe4867c33]http://img.photobucket.com/albums/v387/jonathanwong/thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif[/img:4fe4867c33]

Ik heb verder heel weinig mods gedaan, behalve hier en daar een scheur in mijn iBook en in beide Macs een geheugenupgrade (Mac mini G4 + iBook G4)

Wat moet ik met een Apple Cinema Display met neonlicht? een Mac mini met 12 bij 12 cm ventilator en een iBook met 50" scherm? :stuck_out_tongue:

[quote:90e1cd5b9d="Napsju"]Wat moet ik met een Apple Cinema Display met neonlicht?[/quote:90e1cd5b9d] Stoer zijn ? 8)

Je gaat me toch niet vertellen dat je net als in je G5 ook een neonbalk in je ACD hebt gemod? :bigsmile: :bigsmile:

De dag is nog niet om... :P

Als je jezelf ook niet graag versierd ziet met pukkels en puisten, moet je je spullen netjes laten en niet van allerlei piercings voorzien.