Apple cinema display + macbook

Weet iemand of je via een apple cinema display ook je macbook aan kan zetten?? ik bedoel dan dat je je macbook dicht kan laten en dan alleen maar je acd aan hoeft aan te zetten. Wil misschien over een tijdje acd kopen.

mvg Mats

20 & 23 inch kan je op een macbook aansluiten. Je hebt uiteraard wel een extern toetsenbord nodig! (je macbook zal eerst sleepen, maar met je toetsenbord kan je hem dan gesloten wakker maken)

[quote:a2be485391="smoothly"]20 & 23 inch kan je op een macbook aansluiten. Je hebt uiteraard wel een extern toetsenbord nodig! (je macbook zal eerst sleepen, maar met je toetsenbord kan je hem dan gesloten wakker maken)[/quote:a2be485391]

ik bedoel eigenlijk: of je via een acd je macbook kan opstarten zonder je macbook open te doen

Mats

Heb je ook nagedacht waar de aan/uit knop zit van die MacBook?

[quote:5677c302e0="sypie"]Heb je ook nagedacht waar de aan/uit knop zit van die MacBook?[/quote:5677c302e0]

ja aan de binnenkant hoezo??

Dat was mijn vraag of ik via de acd ook mijn macbook aan kon doen zonder hem open te doen.

Misschien als deze sluimert maar niet als deze helemaal uit staat. Het ontwaken uit sluimer doe je ook met muis of toetsenbord.

nee dat kan niet

Jep, je kunt (mits je adapter erin zit) je laptop opstarten met scherm. Je laptop daarna sluiten en met je toetsenbord of muis uit sluimerstand halen. Zo werk je dus op je scherm met je laptop dicht.

Succes