apple cinema display op een pc

kan ik dat prachtig 17inch lcd scherm aansluiten op mn winhoos bak? ik heb die extra power adapter reeds voor het scherm aan mn powerbook te schaklen. Maar hoe zit die aansluiting op mn pc?of heb ik hier nog een extra tussenstuk voor nodig? :?

[quote:0aed229516="Fuji"]kan ik dat prachtig 17inch lcd scherm aansluiten op mn winhoos bak?[/quote:0aed229516] Het zou jammer zijn voor dat prachtig 17inch lcd scherm. :D 8)

ik heb nog wel een vga monitor staan die past wel :D :D :D

waarom zou je een apple monitor op een windows machine willen aansluiten???

Camouflage :? ?

[quote:54f5776465="Zora la rousse"]Camouflage :? ?[/quote:54f5776465]

Dan je moet ook een virtuele Mac op die PC draaien :lol:
lijkt tenminste nog wat

Genoeg lol getrapt, gaat iemand nog serieus helpen? Het lijkt mij dat monitor/systeem niet zoveel uitmaakt. Over smaak valt niet te twisten, maar daar ging het hier niet over.

omdat ik jammergenoeg ook af en toe nog eens een windowsprogramma moet openen dat niet lukt op virutal pc, en gn goesting heb om nog een extra monitor te kopen :?

Hmmm... iets meer informatie? Ik ga er even van uit dat het een redelijk nieuwe (DVI) Powerbook en een ADC Apple Studio Display betrft...

Als je Windows machine een videokaart met DVI uitgang heeft, kun je het scherm gewoon aansluiten met de DVI-ADC connector die je nu ook voor de Powerbook gebruikt. Als de Windoos enkel VGA uit heeft, kun je bij oa. Dr. Bott een VGA-DVI-ADC boxje aanschaffen, maar die zijn redelijk prijzig (€300,- +), en de beeldkwaliteit wordt er met al die conversies natuurlijk niet beter op!

wel ik heb inderdaad mn scherm ook op dvi aangesloten met die adapter van apple.

Bij het opstarten had ik ferme trillingen, en bij het bureaublad ging ie opeens af.
Wat kan de oorzaak zijn?slechte 3dkaart?of driverproblemen? :frowning:

Staat de PC ingesteld op de native resolutie van het ASD (1280x1024)? Probeer het eens op 60 en op 75Hz.

ik geef het op, in xp kun je niet zo switchen van monitor. Vanaf ik mn apple display erop aansluit krijg ik wat storing en voordat ik bij mijn scherminstellingen kom slaat het vanzelf af. pfffffffffff