Apple.com/Pixmania???

Hoi..

Ik wil mijn ipod graag bestellenmaar nu weet ik niet waar…
Als ik hem namelijk bij apple bestel dan leveren ze hem gratis en kun je er bovendien er nog iets in laten graveren.

Maar als ik dan kijk op

http://vergelijk.nl/?pagetype=prices&p_id=37774

Dan zie ik dat op pixmania hij 313 kost met nog 6 euro verzend kosten?
Wat is beter?
Is het bij mediamarkt nog goedkoper?

Gewoon ophalen bij een Apple Centre, dan heb je hem gelijk en heb je altijd goede service als er iets mis is.. Heb je ook als je bij Apple.com besteld maar gaat toch wat minder snel..

ik zou hem gewoon bij apple gaan halen iinderdaad, of bij een andere dergelijke winkel zoals, dixons of mediamarkt

groet

Ik vertouw dat voor geen meter. Voor zover ik weet bepaalt Applle de verkoopprijs van de iPod en kan je daar als winkel niet onder gaan zitten. Pas als het product EOL is verklaard kan je gaan stunten met de prijs. Daarnaast staat bij de promotieaanbieding dat je er oordopjes en afstandsbediening bijkrijgt, terwijl die afstandsbediening helemaal niet werkt op de video iPod. Heeft iemand hier gebruik gemaakt van die aanbieding en ook daadwerkelijk een iPod video voor minder dan 329 gekregen?

[url=http://www.tweakers.net/shopsurvey/3534]Pixmania[/url]? Lijkt me toch niet zo'n goed idee....

hmm :| ik heb er ook mijn fototoestel op besteld

Jongens, jullie hebben het niet van mij, maar ik werk er, en koop er niks, want het is een grote franse bende. Als je product geen problemen heeft, ben je iets goedkoper uit, maar als er wel problemen mee komen, dan zit je diep in de shit.

Uitstekende ervaringen met Pixmania. Alleen de 'zeikerds' rapporteren hun problemen vaak op sites als Tweakers. Weet je wat Pixmania per dag verzend?

Ik kan niet anders zeggen dat ze:
a: voordelig waren
b: zeer snel leverden
c: de produkten zeer professioneel hadden verpakt
d: de betaling en registratie snel en eenvoudig was
e: de bestelling is eenvoudig via een trackingnummer te volgen

f: als je niet thuis bent dan zetten ze het pakje aan de deur. Dus een wandelende persoon kan het zo meenemen :? [size=9:4807fdd8ce][color=orange:4807fdd8ce]DeXoN[/color:4807fdd8ce][/size:4807fdd8ce]

[quote:1c470992e4="DeXoN"]f: als je niet thuis bent dan zetten ze het pakje aan de deur. Dus een wandelende persoon kan het zo meenemen :? [size=9:1c470992e4][color=orange:1c470992e4]DeXoN[/color:1c470992e4][/size:1c470992e4][/quote:1c470992e4]

Dat ligt aan de postbode lijkt me… :?

Het maakt niet uit waar je hem besteld. Bij problemen met je iPod wordt je door gestuurd naar Apple. Je moet gewoon zorgen dat je je iPod registreerd. En bij eventuele problemen komt alles goed. De "aftersales-services" van apple is erg goed.

Edit: Dus moet je de goedkoopste kiezen

[quote:519d5c64c6="Maudi"]Maar als ik dan kijk op http://vergelijk.nl/?pagetype=prices&p_id=37774 Dan zie ik dat op pixmania hij 313 kost met nog 6 euro verzend kosten?[/quote:519d5c64c6] Als ik op die link klik, zie ik dat Pixmania dat zelf blijkbaar ook erg goedkoop vond en de prijs heeft opgetrokken tot 352 euro. :?

Zo hee :o

Nouja… ik heb hem maar bij apple besteld…