Apple Desktop Pakket voor notebooks

Vraagje: heeft iemand ervaring met [url=http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?productLearnMore=B8266]dit desktop pakket voor notebooks?[/url]

concreet: Het wordt aangeprezen als een pakket voor een Powerbook, ik vraag mij af of het ook geschikt is voor een iBook G4 12". Los van het feit dat ik geen bluetooth ingebouwd heb, (heb wel een losse dongle) past een 12" iBook op de iCurve? En: kun je met een iBook werken als 'ie dichtgeklapt is?

Bij voorbaat dank,

[code:1:3d1bc7e3e5]Ik heb even de link aangepast, zou nu weer moeten werken
Apollo[/code:1:3d1bc7e3e5]

Heb er geen ervaring mee..maar kan wel je vragen beantwoorden :)

Of de iBook op de iCurve past kun je zo zien. Kijk gewoon naar de afmetingen van de iCurve en vergelijk die met die van de iBook (staan op apple.com)

Volgens mij kun je instellen of je iBook moet gaan slapen of niet als je 'm dicht klapt. Als dat kan, dan kan je er dus ook in dichtgeklapte toestand mee werken :slight_smile:

dan verknal je je tft-scherm door dat de warmte niet weg kan. dus niet dicht doen dat scherm.

daan.

maar als je het beeldscherm van de ibook toch niet gebruikt heb je die iCurve ook niet nodig en kun je wel volstaan met los toetsenbord, fatsoenlijke muis, en speakers voor een veel lagere prijs.

iCurve past wel, maar bel simpelweg de Apple Store effe. Ben wel benieuwd of het werkt, je zou zeggen van wel. Prijs van het pakket is niet slecht trouwens. Verkoopprijzen 40 + 80 + 80 + iTrigue, niet slecht...

[quote:7e5b2c8275="Tomaat"]Volgens mij kun je instellen of je iBook moet gaan slapen of niet als je 'm dicht klapt. Als dat kan, dan kan je er dus ook in dichtgeklapte toestand mee werken :)[/quote:7e5b2c8275] De iBook is niet gemaakt om dichtgeklapt mee te werken. De PowerBooks zijn dat wel. En dan nog zijn er mensen die adviseren om dat niet te doen vanwege de warmte die niet weg zou kunnen. Het toetsenbord is nl. ook een ventilatie plaats.

[quote:2a18725d04="hanzwillem"]maar als je het beeldscherm van de ibook toch niet gebruikt heb je die iCurve ook niet nodig en kun je wel volstaan met los toetsenbord, fatsoenlijke muis, en speakers voor een veel lagere prijs.[/quote:2a18725d04]

Nou als ik ga kijken in de applestore voor de losse prijs:

Apple BlueTooth Muis - 70
Apple BlueTooth Keyboard - 70
iCurve - 49

dan zit ik ook al op 189 euro. Dus dan maakt die overige 90 ook niet veel uit

ow, dat was bluetooth materiaal, dat had ik niet zo snel gelezen, ik zag draadloos staan. Alleen snap ik niet dat je zo een muis zou willen zonder scroll en 2e of 3e knop. Daarom dacht ik dat als je dat ding toch dichtgeklapt van plan bent te gebruiken heb je standaard niet meer nodig en kun je volstaan met de rest waarbij je dan zelf kunt kiezen wat je wilt hebben.

[quote:eb614f7c33="Maximus"]Nou als ik ga kijken in de applestore voor de losse prijs:

Apple BlueTooth Muis - 70
Apple BlueTooth Keyboard - 70
iCurve - 49
[/quote:eb614f7c33]

Ik zie 79 voor keyboard en muis! Hoe kom je aan 70? iCurve is trouwens wel te duur berekend. Is 39,95 in de winkel.