Apple DVD player werkt niet meer sinds 10.4.7

Ik heb een iMac met een CD-RW en een externe firewire DVD-speler.

Met een ‘user open patch’ kon ik Apple DVD-player gebruiken maar sinds 10.4.7 werkt de patch niet meer.

Wie weet een oplossing? Ik wil niet met VLC DVD’s kijken :oops:

heb je al geprobeerd up te daten naar 10.4.8??? Misschien dat hij het dan weer doet.

Verder heb ik geen ervaring met die patch.

Nee dit helpt ook niet. Het enige dat zou kunnen helpen is oude framework patchen en dan dit over de nieuwe 10.4.8 framework zetten.

Iemand een andere oplossing?

Soortgelijk probleem in DVD onder 10.4.8. Heb een recente dvd van de uitleenbibliotheek gehaald. Foutmelding 70025:" (fatal error) Kan de kopieerbeveiliging niet controleren" . Met VLC kan ik de dvd met wat kunst- en vliegwerk wel bekijken.

Iemand een idee?

gr, Herman

Soortgelijk probleem in DVD onder 10.4.8. Heb een recente dvd van de uitleenbibliotheek gehaald. Foutmelding 70025:" (fatal error) Kan de kopieerbeveiliging niet controleren" . Met VLC kan ik de dvd met wat kunst- en vliegwerk wel bekijken.

Iemand een idee?

gr, Herman

Iemand een idee?

gr, Herman

Soortgelijk probleem in DVD onder 10.4.8. Heb een recente dvd van de uitleenbibliotheek gehaald. Foutmelding 70025: (fatal error) -Kan de kopieerbeveiliging niet controleren- . Met VLC kan ik de dvd met wat kunst- en vliegwerk wel bekijken.

Iemand een idee?

gr, Herman

Excuus voor de herhaalde plaatsing. Het leek dat het bericht niet verzonden werd. Ik kreeg een mail-fout. Herman

Probeer eens Cinematize.

Ik heb een soortgelijjk probleem met mijn dvd-speler op mijn macbook (OS X versie 10.4.8.). Sinds kort crasht hij willekeurig (en steeds vaker) zowel bij nieuwe dvds als bij ietwat oudere. "Forceer stop" lukt niet; ik moet de mac herstarten en dan speelt hij weer eventjes En VLC player speelt bij mij niet alle dvds af. In de log bestanden vind ik het volgende:

Exception: EXC_BAD_ACCESS (0x0001)
Codes: KERN_PROTECTION_FAILURE (0x0002) at 0x0003a745

en

Thread 1 crashed with X86 Thread State (32-bit)

Iemand enig idee? Alvast bedankt.