Apple emailen

Mijn ipod heeft weer de kuren, hij gooit zomaar liedjes weg, en soms heb ik er net liedjes op gezet en als ik dan ontkoppel staan ze er neit meer op. Nu wou ik mijn ipod terugsturen naar apple, maar er staat dat hij ouder dan 1 jaar is, dit klopt niet omdat ik in juni hem heb gekregen via apple zelf (er wa siets mis met mijn oudere). Kan ik apple emailen over dit probleem? ik kon de email nergens vinden, en ik las iets over het betalen voor support, wie weet er iets meer over?

email weet ik niet, maar als je een nieuwe krijgt blijft de garantie duur van de datum waneer je hem kocht, en die is waarschijnlijk ouder...

Het is zo dat de garantie geldt vanaf de aankoop datum van je product en dus niet de datum waarop je product eventueel vervangen is. Maar als ik zo naar het probleem kijk lijkt het me slim om eerst eens de ipod-updater opnieuw te installeren.

oh zo....tja dan klopt dat wel, maar wat is dat dan voor onzin:S een ipod moet tog langer dan 1 jaar kunnen doorgaan...tja iig bedankt

ja maar dat kan je oplossen (zoals sammerman zei) door hem te formateren, maar dan ben je al je liedjes kwijt

Je kunt Apple support toch gewoon bellen, wat is daar mis mee? Even kijken op de support pagina's wil ook nog wel eens helpen.

Gewoon even bellen hoor. Je krijgt altijd weer een jaar volledige garantie op een product dat vervangen is. Ik ben zo al aan mijn derde ibook toe, met elke keer weer een jaar volledige garantie.