Het ziet er aardig naar uit dat apple een shipping date zal missen. De apple TV die normaal in februari zou moeten geshipped worden is nog altijd niet verstuurd en er resten nog 2 dagen in de maand februari. Is dit in het verleden nog al gebeurd of is dit een zeldzame uitzondering?
BTW wie heeft er een besteld?
zie de mighty mouse. Die was ook pas maanden later in de winkel verkrijgbaar
online kon je m al wel verkrijgen. Apple die deadlines mist is geen uitzondering.
Maar of ze daar mee zitten denk het niet.
Ze leveren liever iets uit dat zo goed mogelijk werkt. om gezeur achteraf te voorkomen.
no big deal
Vanaf het moment dat ik 'em bestelde stond de shipping date bij mij op 2 maart. Een paar dagen terug werd dat opeens 9 maart. Ik denk daarom dat idd de 'deadline' niet gehaald zal worden maar dat we niet heel lang meer hoeven te wachten.
Hoe mooi de producten van Apple ook zijn, de levering is vaak belabberd. De Migthy Mouse is idd een goed (slecht) voorbeeld maar zo zijn er meerdere. Helaas...
Ik denk overigens dat ze er bij Apple niet wakker van liggen dat de deadline niet gehaald worden. Er zal geen excuus of zelfs maar vermelding van gemaakt worden, dunkt me.
Laatst bestelde ik een extra accu (iBook G4): volgens de online store zou dit 14 dagen duren. Binnen 2 werkdagen stond er een man van UPS voor de deur! Het kan dus ook sneller dan zij aangeven. :D
Mijn ervaring is dat er nooit iets klopt van die levertijden: ik heb nu al 4 keer iets besteld en tot nu toe altijd eerder gehad dan Apple aangaf. Maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je langer moet wachten op een nieuw product. Hopelijk wordt de iTV snel geleverd.
ik heb positieve ervaring met mijn airport extreme gehad. Had hem besteld, volgende dag werd status op shipping 8 maart gezet, en 2 dagen na bestelling stond er een UPS mannetje voor mijn deur. Helaas gaat het precies bij apple TV precies andersom producten zijn samen voorgesteld maar apple tv heeft wat vertraging :-(
[quote:e8ba91afb8="Triumph"]Had een mooie opening stunt geweest voor de nieuwe Apple Premium Reseller Dalsheim in Heerenveen.[/quote:e8ba91afb8]
dalsheim ook al een Heerenveen?? ik wist wel dat er 1 in leeuwarden zat en daar kom ik ook regelmatig maar dat wist ik nog niet… weer een adresje erbij voor mijn reisje Winschoten → Bolsward
Apple heeft [url=http://today.reuters.com/news/articleinvesting.aspx?view=CN&storyID=2007-02-26T210841Z_01_N26235636_RTRIDST_0_APPLE-TV-URGENT.XML&rpc=66&type=qcna]bevestigd[/url] dat de release van Apple TV verschoven is naar midden maart:
“Wrapping up Apple TV is taking a few weeks longer than we projected, and we now expect to begin shipments mid-March,” spokeswoman Lynn Fox said by email.