apple in Brugge

De week ga ik naar Brugge, nu leek deze trip me de ideale gelegenheid om eens verder te laten voorlichten in de wereld van apple. Maar waar in Brugge kan ik dan het beste terecht? Ik ga samen met mijn moeder die moet ik tijdens deze dag er ook van weten te overtuigen dat een laptop van apple echt veel lekkerder werkt en oh zo praktisch is voor mijn studie en latere baan :lol:

Heeft er iemand adressen van goede resellers of heeft iemand nog leuke en praktische argumenten waarom ik toch écht die apple nodig heb voor in het onderwijs zeg het mij… :wink:

Oh nu las ik dat er op de mac book pro al een updat komt, maar brengt apple nu nieuwe ibooks of powerbooks? :?

Hmmm, in brugge is [url=http://www.gcab.be/]dit[/url] de enige store die deftig apple dealt! Of de service er goed is kan ik niet zeggen, het is wel een applecenter! Er staat op de site een mooi plannetje met de locatie.

Als het goede verkopers zijn zullen ze uw ma wel kunnen overtuigen als ze die mac voor haar neus ziet :wink:

Edit: Zou ik mogen vragen wat je dan wel studeert?

Let je er wel op dat je je iBook niet daar koopt! Anders krijg je zo'n idioot Azerty toetsenbord :wink:

Ga naar Gent, IT pro heeft daar een vestiging, vriendelijkste van de 4

[quote:671e218968="Flavio"]Ga naar Gent, IT pro heeft daar een vestiging, vriendelijkste van de 4[/quote:671e218968]

euhm, om eerlijk te zijn, vind ik dat ze bij IT pro alles behalve vriendelijk zijn… allé, in de vesting in gent toch…

Klopt, ITPro zou ik ook niet naartoe gaan..

[quote:aa376ab342="Justinb81"]Let je er wel op dat je je iBook niet daar koopt! Anders krijg je zo'n idioot Azerty toetsenbord :wink:[/quote:aa376ab342]

Dat idioot AZERTY is niet zo idioot, als je daarmee opgroeit !

IT PRO gent : inderdaad ze zijn daar niet zo vriendelijk !

Maar ik ga daar niet heen om vrienden maken, maar om Apple stuff te kopen :wink:

“mijn winkel is IT PRO WAASLAND”

Greetz Steve

[quote:2d3949e3f1="StarGazeR"]Hmmm, in brugge is [url=http://www.gcab.be/]dit[/url] Edit: Zou ik mogen vragen wat je dan wel studeert?[/quote:2d3949e3f1]

Hum, ik ben daar vorig jaar eens binnen geweest, is niet ver van nen maat zen kot.
Mooie winkel + leuke hond, maar de op de vraag naar meer info ivm een 20" Cinema display kreeg ik na 5min wachten een foldertje in men handen van een G5, daana waren ze het noorden kwijt …

Nu, ze waren nog niet lang open, mss is het nu beter, maar tzal toch wel beter zijn dan bij HCW te brugge, waar ze die apple ‘computers’ die daar stonden speelgoed noemden tegen de klanten , kzal het nooit vergeten toen ik het hoorde :?

Stay away als je portemonnee je lief is. Hmm, breek me de bek niet open. Zoek bij [url=http://www.intermactivity.be/forum/showthread.php?t=82511&highlight=apple+center+brugge]InterMactivity[/url] naar ervaringen met …

[quote:9cebe94f63="michelvdb"]Stay away als je portemonnee je lief is. Hmm, breek me de bek niet open. Zoek bij [url=http://www.intermactivity.be/forum/showthread.php?t=82511&highlight=apple+center+brugge]InterMactivity[/url] naar ervaringen met …[/quote:9cebe94f63]

Als mede Bruggeling ben ik akkoord. :slight_smile: Ga rustig enkele interessante gebouwen bezoeken, doe een restaurantje, wees verrast door het aantal Japanners :smiley: (want het loopt er vol van. :slight_smile: ) Laat je overrompelen met cultuur :P, maar stay away van die winkel. :wink:

[quote="StarGazeR"][quote="Flavio"]Ga naar Gent, IT pro heeft daar een vestiging, vriendelijkste van de 4[/quote]

euhm, om eerlijk te zijn, vind ik dat ze bij IT pro alles behalve vriendelijk zijn… allé, in de vesting in gent toch…[/quote]

ik ging door IT pro bijna geen apple aanschaffen! Dat zijn gestampte boeren btw

en ze hebben mij in het zak gezet:

ik bestel macbook en wil 1 gb ram. Dien typ zegt nee niet nodig en je kan altijd later meer ram bij doen. Ik ga een half jaar later en blijkt dat ik alles kwijt ben die erin zit.

Dus pas goed op. Ik wou een vaste winkel, bij problemen beter dan bij bestelling via net. Niet zo in it pro