Apple iPod AV Connection Kit

ik heb net een iPod video, en wil waarschijnlijk een usb adapter kopen en misschien een dock is dit pakket dan de moeite waard vinden jullie, er zit ook een tweede usb kabel bij die normaal 20e kost

Wel... de losse onderdelen uit die doos kosten samen zo'n 135 euro, een adapter en een dock samen 68 euro... dus voor 31 euro extra (die iPod AV Connection Kit) koop je extra's die je normaal 67 euro kosten... geen slechte deal... en die Apple Remote is ook leuk.

Ik zou voor het pakket gaan.

Ik heb zelf een 20Gig Ipod en een univeral dock en de Apple afstandsbediening. Die combi bevalt me prima!! Heb de muziek van mn Ipod nu via mijn eigen Stereo instalatie.

Nou moet je kijken. Als zelfs een trotse gebruiker van 6 jaar (error) al weet wat je het beste kunt kopen... :wink:

Zeker een mooi pakket. En een stuk goedkoper, Enige nadeel: Als je je iPod op de TV aansluit en je gaat ermee video's bekijken die op de iPod staan. Dan rekt de iPod het beeld uit.

Dus van 320X240 (iPodformaat) naar jou TV Resolutie wat vele malen hoger is.

Je zult dan het gevoel krijgen dat je naar een DivX film zit te kijken.
Dit vind ik zelf opzich: Jammer :expressionless:

voor 7 euro (A/V) + 7 euro (Audio) + 40 euro (dock) heb je ook juist dezelfde inhoud als zo'n pack van apple, er staat dan enkel op de kabels geen appel logootje. HAMA verkoop kabels die het even goed doen als de kabels van apple zelf. Dan moet je enkel het f*cking dure dock nog kopen en dan ben je zogezegd compleet.

Ikzelf heb ook de A/V kabels van HAMA dus en geen dok. Ik snap niet goed waar dat dok éxtra voor kan dienen. Mijn iPod wordt gebruikt en ligt altijd ergens anders, zo’n dock is duur en weinig bruikbaar, lijkt mij.

Ik vind het maar een duur grapje. Koop alleen dat wat je nodig hebt en niet meer zou ik zeggen.

Tja het Stereo conection kit (dus de ouwe) bevalt me prima... maar ik heb het kunnen kopen aan -75% dus (19.75 euro) :)

[quote:8e4484a89c="iWordfreak"]Tja het Stereo conection kit (dus de ouwe) bevalt me prima... maar ik heb het kunnen kopen aan -75% dus (19.75 euro) :)[/quote:8e4484a89c] hoe heb je dat geregeld

[quote:ac97b59f17="ThinkApple"]voor 7 euro (A/V) + 7 euro (Audio) + 40 euro (dock) heb je ook juist dezelfde inhoud als zo'n pack van apple, er staat dan enkel op de kabels geen appel logootje. HAMA verkoop kabels die het even goed doen als de kabels van apple zelf. Dan moet je enkel het f*cking dure dock nog kopen en dan ben je zogezegd compleet.[/quote:ac97b59f17]

volgens mij heb je dan nog geen tweede usb kabel een remote en een lichtnetadapter

Ik vind het z'n € 100,- wel waard ... heb het pakket gelijk bij m'n iPod Video gekocht en ben er blij mee! De remote heeft helaas geen functie om van afstand door je afspeellijsten heen te bladeren maar daar wen je vanzelf wel aan!

Ik vind zo'n setje met een simpele audio/video kabel en een lader wel asociaal duur zeg. :sealed: Dat soort accesoires krijg je bij de meeste mp3 spelers er gewoon bij. :? Of is het soms zo duur omdat het witte kabeltjes zijn met een appeltje erop?

Als je nou eerst de volledige inhoud in de [url=http://www.apple.com/nlstore]Apple Store[/url] bekijkt! :wink:

Ja, er zit ook nog een remote en een dock bij. Dat is het enige wat ik misschien zou kopen omdat een ander merk het niet heeft. De prijs voor een paar kabeltjes vind ik wel een beetje overdreven... :roll: