Apple Keyboard

Hoi,

Nou ben ik mn windows shit ramplankje meer dan beu, ik zag dat het mogelijk was een Apple keyboard te gebruiken op windoos. Nu zijn die geluidskeys supported ? Moet ik nog andere drivers installeren ?

Gaarne help, danke

koop 'n mac ( ben je van al dat windowsgezeik af! heerlijk! )

Dat doet niet toe tot mijn vraag, ik heb at the moment het geld niet voor een nieuwe mac :grrr:

:sotp:

Voor zover ik weet werken de geluids-knoppen niet onder Windows, en zijn er ook geen speciale drivers voor dit toetsenbord...

En kicken maar :p :

Typen die bordjes lekker ? Met wat zijn ze te vergelijken ?

Ik vind ze heerlijk typen :) Ik weet niet echt een vergelijking..

Ik vind ze ook heerlijk typen. Ik vergelijk het met een goed compaq USB toetsenbord:

[img:a825dc4ec6]http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=12161[/img:a825dc4ec6]

zet typen inderdaad lekker.. niet te zwaar en niet te ligt.. Je kunt hem toch gewoon in een Apple Centre uitproberen?

ze typen lekker, maar zijn niet erg duurzaam. Na een jaar zijn de toetsen alweer lam die vaak met gamen worden gebruikt (pijltjestoetsen en de spatiebalk). Ik zou het liefste een ander toetsenbord willen, maar dan wel een witte.

heb zelf ook het appple keyboard in gebruik.

Voorheen op de pc’s altijd cherry keyboards gehad, en vond die perfect.
Echt mooi zijn ze nie… maar tikken geweldig.

hier een linkje klik

Heb je nu nog steeds op je windoos een apple keyboardje ?

Kick

Ik heb laatst een Trust Windows Keyboard op een Mac gebruikt, wegens tijdelijk vochtprobleem ( :cry: ) in mijn keyboard. Ik was verbaasd te merken dat alle toetsen werkten (inclusief geluid, uitwerpen cd's, etc.).

Misschien is dat andersom dus ook wel zo. Hoewel Windows wat minder intelligent is dan OSX?

LoL ik heb contact opgenomen met apple verdeler IT pro in Gent , ze vertelden mij dat het afhing van moederbord chipset, dan vooral de usb dingen, dus via of nforce ofzo. Hm ook zeiden ze dat ik eentje mocht gaan halen die al gebruikt was om te testen en dan als het goed is hem trg inruilen

Werkt helemaal! Heb het zelf ook een tijdje gehad

Ook die volumekeys ?

YEAH , heb een gebruikte versie gekregen van IT-pro, en alles werkt gewoon, morgen teruggaan en inruilen voor een nieuwe!!!!! Sound knop werkt ook dus mute enzo, ben ik eventjes blij zeg 8)