Apple Keyboard..

(Heb het even zelf naar hardware verplaatst waar het volgens mij beter thuishoort , excuses hiervoor)

Ok, dit kan een zeer rare vraag zijn, maar how big are the odds…

Ik heb een prachtig powerbookje en een iLapje, is zeer handig voor bureauwerk , alsook , lap-werk…

Maar voor uuuuuuren te programmeren, worden m’n armen toch soms wat moe, rust ik wat meer op m’n powerbookje, en ja, ben er eigenlijk nogal uber zorgzaam over…

Nu oplossing voor mij, apple wireless bluetooth toetsenbordje, en deze middag zou ideaal zijn om er om te gaan, want daarna kom ik een tijdje niet meer in gent…

Nu is m’n vraag, hoe groot is de kans dat er morgen een nieuw toetsenbord uitkomt

Kan een zeer rare vraag zijn, maar 2 dagen nadat ik m’n apple muisje kocht voor af en toe the gimpen en shoppen, kwam de mighty mouse uit dus ja , ik dacht ik vraag het even…

Haha; Dat is volgens mij zo'n beetje het enige product van Apple waarover nog niet over een opvolger is gespeculeerd. Aan de vorige Apple-muis was nog heel wat toe te voegen qua functionaliteit; wat ze aan een nieuw toetsenbord nog meer zouden kunnen toevoegen zou ik eerlijk gezegd niet weten. Ik denk dat er eerder een iPleerolhouder uitkomt dan een nieuw toetsenbord. :wink: Maar nog 1 dagje je handen en polsen pijnigen en je kunt 2 of 3 april zonder twijfel je (wie weet geheel vernieuwde)Apple Wireless keyboard bestellen.

Edit, ik kwam zonet tot de constatatie dat ik dit bericht getypt heb zoals ik spreek, aan een stuk met een paar komma's is niet zozeer een zicht he , dus even veranderen

:slight_smile: Het is niet zozeer van pijnigen hoor, werk er al een jaartje op , uren aan een stuk elke dag, zonder er eigenlijk ooit op te rusten in de minste vorm. Echter vandaag is nogal makkelijk omdat ik hierna niet zo snel meer naar gent zal gaan. Maar ja, ik dacht ik ga het toch eens vragen, maar normaal koop ik me hem wel gewoon hoor, niet zozeer dat ik hem vandaag nodig heb, maar dat het vandaag praktisch is :wink:

weet je wat, wanneer ik een ander toetsenbord heb gekocht (k vind het BT keyboard niet fijn) mag je de mijne wel overkopen als je wilt. ik ben namelijk op zoek naar een ouder toetsenbord en heb dus mn BT keyboard niet meer nodig. wanneer ik iets anders gevonden heb laat ik het je weten als je wilt. stuur dan maar een PB als je interesse hebt. scheelt je ook weer n smak geld voor n nieuw keyboard.

[quote:d8473d74e7="soulcreeper"]weet je wat, wanneer ik een ander toetsenbord heb gekocht (k vind het BT keyboard niet fijn) mag je de mijne wel overkopen als je wilt. ik ben namelijk op zoek naar een ouder toetsenbord en heb dus mn BT keyboard niet meer nodig. wanneer ik iets anders gevonden heb laat ik het je weten als je wilt. stuur dan maar een PB als je interesse hebt. scheelt je ook weer n smak geld voor n nieuw keyboard.[/quote:d8473d74e7]

Bedankt voor het aanbod, echt waar, maar die 60 euro maakt me nu niet zoveel uit, dat is dan gewoon een weekje niet op cafe gaan na de lessen , en dan heb ik meer uitgespaard, en aangezien het nu toch paas ‘verlof’ is, lees als blok, spaar ik redelijk wat uit door thuis te zitten, maar toch bedankt voor het aanbod…

Maar even iets anders, waarom ben je niet tevreden van het BT keyboard ? ik vind ze wel aangenaam zitten, en dan heb ik een wireless keyboard, lees als, film en muziek kan ik ook bedienen vanuit de zetel dan, als m’n powerbookje op tv of extern scherm is aangesloten…

het is mij niet fijn genoeg om mee te typen. ik vind de toetsaanslag niet fijn en lekker n end mee weg te typen, zeg maar. hiervoor heb ik een G4 iMac gehad en die had een zoveel fijner keyboard, dat ik gewoon op zoek ga naar zo'n keyboard. ik heb dan ook wel het BT keyboard gebruikt als soort van 'remote' voor mn FrontRow, maar FR gebruik ik ook nog maar zelden lately. Vandaar dus dat ik toch maar een ander keyboard wil.

Het is dus niet dat ie het niet meer doet ofzo, hij werkt gewoon nog zoals ie zou moeten doen, maar ik vind het keyboard van een G4/G3 gewoon fijner typen. Ook al zijn die dan niet draadloos.

Moet het per se een Apple toetsenbord zijn? Ik kwam laatst [url=http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2162,CONTENTID=11420&ad=emea_hpb_s530_march06#3]deze[/url] tegen: ziet er erg lekker uit.

[Edit: ongelooflijk… vijf pogingen nodig om een url in te plakken… Te vroeg gewoon. :slight_smile: ]

Wel alvorens er eentje te kopen zal ik dan even in de ITPro een toetsenbordje dat aangesloten staat eens uitproberen nog..

Dit is toch hetzelfde BT of met draad van look en van toetsen he ?

Nog ervaringen met deze toetsenborden iemand ?

Edit na het zien van nieuwe post :

Dat toetsenbord ziet er inderdaad wel leuk uit, maar dan zit ik ook al aan 90 euro…

Mja het moet eigenlijk niet per se apple zijn, kan mss inderdaad beter even de tijd nog nemen en zoeken naar andere opties, zal inderdaad misschien nog even rondkijken, moesten er nog mensen zijn met een toetsenbord waar ze zeer tevreden over zijn, dat er strak uitziet, laat maar iets weten he :wink:

Edit nr 2 : Ok , dit is eigenlijk ook wel een zalig toetsenbord Klik

Edit nr 3 (blijven geven he) , ok ja, het eerste toetsenbord dat jip me heeft aangeraden ziet er eigenlijk wel zalig strak uit, die extra 30 euro betaal je ook een stuk voor die muis natuurlijk, het is wel zeer knap…

Het belangrijkste lijkt me eigenlijk dat je zo'n toetsenbord even kunt proberen. Zo'n ding kan er nog zo fraai uitzien, als de toetsaanslag niet bevalt, krijg je er al snel spijt van. Een nadeel van die Logitech vind ik ook dat het niet BT is, maar met het eigen Logitech zendertje werkt.

[quote:add48bc72f="Esquare"]Zo'n ding kan er nog zo fraai uitzien, als de toetsaanslag niet bevalt, krijg je er al snel spijt van.[/quote:add48bc72f] idd ... ;)

Bon ja, die andere de S510 etc met remote werken niet op een mac, dus dat vergeet ik even, maar die mac version , de S530 kunnen ze bij ITPro gerust bestellen en dan heb ik die dinsdag ten vroegste..

Dus dat ziet er wel leuk uit, welliswaar geen BT, maar heb geen BT in m’n x86 bakje, maar kan dan wel gewoon dat usb stickje versteken naar een usbdokje dat steeds op m’n desktop is aangesloten, en dan kan ik gewoon op een handige manier swappen van keyboard… Hoewel ik er mijn twijfels bij heb of dat toetsenbord wel op een PC zal werken, misschien niet alle features, maar toch wel gewoon plug and play…

Iemand soms ervaring met dit toetsenbord ?

Edit : well google is your friend… Even rond gegoogled, gezocht naar ervaringen over dit toetsenbord, logischerwijze enkel positieve gezien op verkooppunten, maar ook bij particulieren en hun eigen site heb ik enkel tevreden klanten gevonden, alsook mensen die het toetsenbord eens op een windowsbakje hebben aangesloten, het blijkt vlotjes te werken, natuurlijk niet ALLES perfect onder windows, maar dat is ook de bedoeling niet… Ik weet niet of Linux er goed mee overweg zal kunnen, maar dat zie ik dan eventueel later wel… Is vooral voor op m’n powerbookje, ik denk dat ik er eentje ga bestellen bij ITPro :wink:

Edit nr 2 (niet nodeloos posten indien je zelf toch het laatste bericht hebt) , zonet eentje besteld, vind ze zeer mooi, ben altijd al zeer tevreden geweest van alle modellen van logitech, en heb ze, of thuis, of bij vrienden , ongeveer allemaal al in m’n handen gehad, behalve dit mac model, maar ik zie niet in waarom dit opeens minder comfortabel zou zijn dan al de andere…

Dus ik hoop dat ik er tevreden van zal zjjn, en ik laat zeker hier iets weten wat mijn ervaringen met dit toetsenbord zijn (alsook de muis natuurlijk)

[quote:fdc81814b8="Chasnam"]Dus ik hoop dat ik er tevreden van zal zjjn, en ik laat zeker hier iets weten wat mijn ervaringen met dit toetsenbord zijn (alsook de muis natuurlijk)[/quote:fdc81814b8] Is er al nieuws over dit toetsenbord?