Apple Keynote & Linksys router

Toen jullie deze titel lazen, dacht je waarschijnlijk: 'wat hebben deze twee onderwerpen nu met elkaar te maken?' Troost je... ik denk er exact hetzelfde over.

Helaas heb ik wel met dit probleem te kampen: Telkens als ik een keynote (ik heb die van 2004 & 2005 getest) vanop de Apple site wil bekijken, crasht mijn internet (ik gebruik een Linksys BEFSR41). Met andere streams heb ik dit probleem helemaal niet.
Dit probleem doet zich zowel op mijn PC’s voor als op de mac. Ik kan me nog herinneren dat dit niet altijd zo geweest is (ik heb die van 2004 nog bekeken!) Het internet crasht op het ogenblik dat er ‘Transport wisselen’ verschijnt.
Zou dit te maken hebben met het reusachtig aantal bezoekers de laatste tijd op de apple site of ligt het toch aan de router hier?

[/b]

Heb gister zonder problems de stream bekeken dus ik denk eerder dat het de router is. Misschien is er iets in deze site dat Linksys routers niet ondersteuen. Misschien meer mensen met een Linksys router met dezelfde problemen?

Laatste firmware al op de router staan?

Mogelijk even handmatig je DNS server toevoegen, kan de stabiliteit behoorlijk bevorderen.