Apple kijkt naar gezichtsherkenning iPhone

Hier in het Nederlands.. [url=http://www.z24.nl/bedrijven/it_telecom/artikel_82063.z24/Apple_kijkt_naar_gezichtsherkenning_iPhone.html?fromAD=3359129]Z24[/url]

Hier het originele bericht (in Engels):
The Register

Dat wordt een puike iPhone… 8)

mijn Samsung heeft dit al sinds vorig jaar...

Yeej, koop je een Samsung is hij de volgende week al 'oud' aangezien er dan al 2 nieuwe zijn uitgekomen.. En daar zit jij dan met je 2 jarig contract.

@hierboven

Wat is dat nou weer voor onnozele post :roll:

[quote:5743295952="Bart01"]Yeej, koop je een Samsung is hij de volgende week al 'oud' aangezien er dan al 2 nieuwe zijn uitgekomen.. En daar zit jij dan met je 2 jarig contract.[/quote:5743295952]

Jij bent dom :stuck_out_tongue:

[quote:a386e70009="Bart01"]Yeej, koop je een Samsung is hij de volgende week al 'oud' aangezien er dan al 2 nieuwe zijn uitgekomen.. En daar zit jij dan met je 2 jarig contract.[/quote:a386e70009]

Waar slaat die reactie nu weer op :?

Anyway, Zal mooi samen gaan werken met iPhone denk ik dan zo :smiley:

[quote:98e808e802]...zo zou de iPhone de gebruiker kunnen vergelijken met afbeeldingen die op de telefoon zijn opgeslagen. Vervolgens kan het toestel bepaalde toepassingen blokkeren, of zelfs de hele iPhone, wanneer de gebruiker niet in de fotodatabase staat, en dus niet de eigenaar of bekende van de eigenaar is.[/quote:98e808e802] Kom je thuis van de kapper, schiet je iPhone op slot... :P

Of als het donker is? ik vind een pincode op dit moment genoeg :P

In gezichtsherkenning zoals 'Faces' in iPhoto kan ik me nog wel inleven, maar op een lock op je iPhone als je opeens een make-over (kappertje) hebt gehad :roll: ... Wel leuk om geintjes mee uit te halen.[u:15a341d490] Vingerafdruk[/u:15a341d490]herkenning lijkt me dan wel weer grappig/handig, alleen krijg je dan weer van die vieze vlekken op je iPhone! :P

Je scherm wordt sowieso vies, je zult hem toch moeten aanraken om te kunnen bellen en apps te gebruiken :P Een "Fingerprint To Unlock" lijkt me dan wel iets als vervanging voor "Slide To Unlock"

Luxe probleem mensen? Wees tevreden met wat we hebben!

[quote:30dd1fcc16="TimN"]In gezichtsherkenning zoals 'Faces' in iPhoto kan ik me nog wel inleven, :P[/quote:30dd1fcc16]

Ik krijg nu een beeld voor me: ‘is dit McRemco? x v’

[quote:3b9b53eebc="TimN"]In gezichtsherkenning zoals 'Faces' in iPhoto kan ik me nog wel inleven, maar op een lock op je iPhone als je opeens een make-over (kappertje) hebt gehad :roll: ... Wel leuk om geintjes mee uit te halen.[u:3b9b53eebc] Vingerafdruk[/u:3b9b53eebc]herkenning lijkt me dan wel weer grappig/handig, alleen krijg je dan weer van die vieze vlekken op je iPhone! :P[/quote:3b9b53eebc]

leuk , tot dat je je hand breekt/verbrand

Dan sta je daar :innocent:

Als het god is, heb je twee handen....

[quote:a51069861f="Zerk"]Als het god is, heb je twee handen....[/quote:a51069861f]

Niet alleen god heeft er twee, ik ook hoor (telt nu zijn handen) :lol:

[quote:fc4ce1fa35="Zerk"]Als het god is, heb je twee handen....[/quote:fc4ce1fa35]

Met 2 identieke vingerafdrukken ?
Lijkt me onwaarschijnlijk :stuck_out_tongue: