apple network 094c8d

Wie zit er in de Belcrum te Breda met dit onbeveiligde netwerk [b:de43d84a5b]apple network 094c8d[/b:de43d84a5b] mijn verbinding was zo langzaam tot dat ik zag dat ik op dit netwerk was binnen gegaan in plaats van mijn eigen netwerk, vandaar. Misschien kun je het beveiligen?

Ziet d'r uit als een ongeconfigureerde Airport (Extreme / Express)

[quote:624793583b="midas"]Wie zit er in de Belcrum te Breda met dit onbeveiligde netwerk [b:624793583b]apple network 094c8d[/b:624793583b] mijn verbinding was zo langzaam tot dat ik zag dat ik op dit netwerk was binnen gegaan in plaats van mijn eigen netwerk, vandaar. Misschien kun je het beveiligen?[/quote:624793583b]

Ik kom dit soort dingen vaker tegen; mensen die andere mensen attent maken dat ze hun internet verbinding open en bloot delen; als iemand geen bezwaar heeft tegen delen: laat hem/haar toch!

Wat mij betreft: delen tot je last hebt van misbruikers, hoe beter de dekking, hoe beter.

Als je toch wil inloggen op je eigen netwerk: let dan beter op! :wink:

Mjah... Maar aangezien de naam nog steeds apple network 094c8d is, zal het wel over iemand gaan die er niet echt weg met weet... :-)