apple outside / PC inside (apple look-alike PC behuizing)

Dit lijkt wel enigzins op een powermac kast (een QTEC PC kast) :

[img:7532fae61e]http://download.qtec.info/_images/products/large/14451.jpg[/img:7532fae61e]

Case Midi G5 350W Silver (of Black)

en dan flyakite installeren, maar betwijfel of je dan het echte mac-gevoel krijgt :wink:

en die gleuf in het midden, komen daar de foto’s uit ? :wink:
(ze kunnen maar geen afscheid nemen van de antieke floppy’s lijkt het wel.)

Al het minimalisme en simplisme van de G5 case is hier weg. :sealed: Ugly

Laat ik het zo zeggen: Ik heb al slechtere varianten gezien. :sick:

As het volledige appel look was dan had ik hem gehaald voor mijn amd64.

Maar hij is te druk…

het ziet er echt niet uit…

[quote:3dda05290e="Orson"]Al het minimalisme en simplisme van de G5 case is hier weg. :sealed: Ugly[/quote:3dda05290e]

ben ik met je eens, er zijn trouwens maar weinig (geen?) mooie PC kasten vind ik, de barebones
en ook al die gecasemodde kasten met al die lampjes erin vind ik afschuwlijk lelijk :wink:
(eventueel de VIA EPIA moederborden / mini ITX behuizingen, die komen in de buurt van wat mij wel bevalt, behalve dat de VIA CPU’s niet echt snel zijn, maar wel heel zuinig, net als MAC mini)

[quote:f591cc62e2="macnibbit"]Ze kunnen maar geen afscheid nemen van de antieke floppy's lijkt het wel.[/quote:f591cc62e2]

Ik zou nooit een PC willen zonder floppy drive! Als je serieus in de problemen zit met je PC is dit de enige oplossing!

En neen de kast kan niet lelijker! Zo’n slecht namaak! :x

:mrgreen: slime jonges die pc boeren , een perfect desine zo erg te kunnen verzieken is wel een applausje waard niet?

[quote:fbc1760ec0="larridon"][quote:fbc1760ec0="macnibbit"]Ze kunnen maar geen afscheid nemen van de antieke floppy's lijkt het wel.[/quote:fbc1760ec0]

Ik zou nooit een PC willen zonder floppy drive! Als je serieus in de problemen zit met je PC is dit de enige oplossing!
x[/quote:fbc1760ec0]

gelukkig hebben we met MAC dat probleem niet ;–)
maar ipv floppy gebruik je tegenwoordig toch een USB stick ?
(zou niet meer zonder kunnen, en er past veel meer op)

Je moet het ook uit het Windows-gebruiker-perspectief bekijken... Zij zullen het vast een prachtige computer vinden... (Over slechte smaak valt niet te twisten :P )

maar het blijft een prestatie van wereldformaat om ieder geweldig concept (uiteraard van apple) :P zo te verneuken dat het en niet werkt en er niet uitziet. chapeau :evil:

[quote:5f33abefa8="Nic"]Je moet het ook uit het Windows-gebruiker-perspectief bekijken... Zij zullen het vast een prachtige computer vinden... (Over slechte smaak valt niet te twisten :P )[/quote:5f33abefa8] Hmm voel me toch wel aangesproken gezien ik mn windows systeem nog naast mn mac gebruik. :) Er zijn wel stijlvolle kasten voor windows machines hoor. Ikzelf heb een [url=http://www.coolermaster-europe.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=CAV-T01&other_title=CAV-T01Cavalier%201]Coolermaster CAV01.[/url] :P

Ik heb eens op de site van Q-Tec gekeken: [quote:6ab673b2a7][b:6ab673b2a7]Key features[/b:6ab673b2a7] - Silver design midi case with [i:6ab673b2a7]Mac G5 look[/i:6ab673b2a7][/quote:6ab673b2a7] Ze zijn in ieder geval wel eerlijk, helaas, want nu denkt elke doorsnee PC-er dat een G5 op zo iets lijkt...

Net een DVD-speler, Fostar, maar wel leuke decibel-meter! Die slaat zeker uit als de computer aan staat… :evil: :stuck_out_tongue:

tja ik vind het wel nostalgie pc's die nog opstarten en floppies gebruiken net als of je en auto van nu nog effe moet aan slingeren om te starten !!! veel mensen weten het niet maar een pc met fire wire of een cd speler kan ook daar van booten sttt niet door vertellen stel je voor dat ze dadelijk ook geen flops meer gaan gebruiken net als apple al jaren geleden heeft gedaan

[quote:d63fde2bd2="candykane"]tja ik vind het wel nostalgie pc's die nog opstarten en floppies gebruiken net als of je en auto van nu nog effe moet aan slingeren om te starten !!! veel mensen weten het niet maar een pc met fire wire of een cd speler kan ook daar van booten sttt niet door vertellen stel je voor dat ze dadelijk ook geen flops meer gaan gebruiken net als apple al jaren geleden heeft gedaan[/quote:d63fde2bd2]

Floppies zijn wel het ultieme noodmiddel. Mijn laatst aangekochte 200GB ATA schijf werd maar gezien als een 128GB schijf in een externe behuizing. In de computerwinkel heb ik meegeholpen om het ding goed te krijgen (wat eigenlijk niet gelukt is → geld terug). Daar kwamen nogal wat floppies bij kijken hoor! Al die Seagate hulpprogramma’s draaien op floppies!

Maar voor een gewone gebruiker is een floppie drive inderdaad niet meer nodig.

[quote:c57c4230c9="larridon"]

Floppies zijn wel het ultieme noodmiddel. Mijn laatst aangekochte 200GB ATA schijf werd maar gezien als een 128GB schijf in een externe behuizing. In de computerwinkel heb ik meegeholpen om het ding goed te krijgen (wat eigenlijk niet gelukt is → geld terug). Daar kwamen nogal wat floppies bij kijken hoor! Al die Seagate hulpprogramma’s draaien op floppies!

Maar voor een gewone gebruiker is een floppie drive inderdaad niet meer nodig.[/quote:c57c4230c9]

en ik meen me te herinneren dat je voor serial ATA harddisk bij eerste installatie ook eerst een floppy nodig hebt om hem te herkennen.
(of dat nog steeds zo is bij huidige moederborden weet ik niet.

[quote:1f0acf81b0="Fostar82"]...Er zijn wel stijlvolle kasten voor windows machines hoor. Ikzelf heb een [url=http://www.coolermaster-europe.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=CAV-T01&other_title=CAV-T01Cavalier%201]Coolermaster CAV01.[/url] :P[/quote:1f0acf81b0]Door die golvende voorkant moet ik telkens aan een koffiezet-apparaat denken. Een geinig ontwerp, dat in verschillende kleuren te krijgen is, is de i-Tee: [img:1f0acf81b0]http://www.elementbilgisayar.com.tr/Images/Urunler/kasa/bigimg/tn_i-tee_resim-2_resize.jpg[/img:1f0acf81b0] [img:1f0acf81b0]http://www.cosh.ag/pics/thumbs/ccitee1p0.jpg[/img:1f0acf81b0]

En hoewel prijzig, heeft Lian-Li ook een paar mooie kasten.

[quote:b0378a5e39="macnibbit"][quote:b0378a5e39="larridon"]

Maar voor een gewone gebruiker is een floppie drive inderdaad niet meer nodig.[/quote:b0378a5e39]

en ik meen me te herinneren dat je voor serial ATA harddisk bij eerste installatie ook eerst een floppy nodig hebt om hem te herkennen.
(of dat nog steeds zo is bij huidige moederborden weet ik niet.[/quote:b0378a5e39]

Dat zit vaak bij moederbord en/of S-ATA drive maar het is absoluut niet nodig (in normale omstandigheden maar wat is normaal in PC termen?)

[quote:d5d1fa411e="macnibbit"]en ik meen me te herinneren dat je voor serial ATA harddisk bij eerste installatie ook eerst een floppy nodig hebt om hem te herkennen. (of dat nog steeds zo is bij huidige moederborden weet ik niet.[/quote:d5d1fa411e] Hoezo? Ik heb laatst een tweede SATA schijf in een G5 gezet zonder diskette! Overigens is er nooit een Macintosh geweest met een floppy-drive, m'n eerste Plusje had al een diskette-drive.

Kennen we hier mee stoppen? Ik krijg plotseling braak neigingen van al die rommel :mrgreen:

[quote:3dacac213e="macnibbit"]Dit lijkt wel enigzins op een powermac kast (een QTEC PC kast) :

[img:3dacac213e]http://download.qtec.info/_images/products/large/14451.jpg[/img:3dacac213e]

Case Midi G5 350W Silver (of Black)

en dan flyakite installeren, maar betwijfel of je dan het echte mac-gevoel krijgt :wink:

en die gleuf in het midden, komen daar de foto’s uit ? :wink:
(ze kunnen maar geen afscheid nemen van de antieke floppy’s lijkt het wel.)[/quote:3dacac213e]

Ze kunnen het toch nooit laten. Ik walg van al dat schaamteloos plagiaat.
Ze moesten de namakers een flink proces aansmeren!
:evil: