Apple posters

Weet iemand een website waar ze Apple posters verkopen? In Nederland of de UK?

Deze website ken ik overigens al:
www.RedLightRunner.com

Ik heb nog een paar Think Different Posters,.. op het grote formaat. Uit mijn hoofd, Einstein, Picasso, Churchill. Maar ik ben bang dat ik er serieus geld voor vraag...

:?

Begrijp ik :)

Alleen ze zijn laatse tijd zo moeilijk te vinden… :expressionless:
Zelfs iPod posters zijn al moeilijk om te vinden…

Deze site dan? [url=http://missingbite.com/posters.html]The Missing Byte - Apple Posters.[/url] Is al eens vaker langsgekomen. Gezocht en gevonden op het forum met 'Think Different Poster'. 8)

[quote:6dfabeb0e5="FreekMac"]Deze site dan? [url=http://missingbite.com/posters.html]The Missing Byte - Apple Posters.[/url] Is al eens vaker langsgekomen. Gezocht en gevonden op het forum met 'Think Different Poster'. 8)[/quote:6dfabeb0e5] handige site ;)

Heeft iemand ervaringen met deze website?
Ooit iets gekocht hier?

heb trouwens iets handigs gevonden, op www.deviantart.com in de shop kan je zoeken. Heb Apple ingetikt en krijg dus zooi enzo er van ;)

Maar wat zijn de maten van een normale poster? :?

voorbeeld: ( geen mac poster, gewoon zelfbedachte iPod poster )
http://www.deviantart.com/print/177029/

Die van mij zijn 26 x 34 inch. Maar er zijn meer formaten,.. en niet alle posters zijn groot gemaakt.

Overigens had Apple deze campagne moeten vernietigen vanwege de beperkte afkoop van de portretrechten van de personen die zijn gebruikt.

[quote:9046e81097="beammeup"]Die van mij zijn 26 x 34 inch. Maar er zijn meer formaten,.. en niet alle posters zijn groot gemaakt.

Overigens had Apple deze campagne moeten vernietigen vanwege de beperkte afkoop van de portretrechten van de personen die zijn gebruikt.[/quote:9046e81097]

Ik durf haast niet te vragen voor hoeveel je ze wilt verkopen :wink:
Ben immers een arme student :stuck_out_tongue:

Kan je geen eigen posters laten drukken ofzo, die je zelf ontwerpt? :?

http://poster.pagina.nl ?

in Groningen aan het Zuiderdiep zijn ze te koop, geen idee wat ze kosten en de naam van de winkel is me ook even ontgaan....

Haha 150 euro voor een poster van de Powermac Cube? Het is een mooi doekje, maar voor het viervoudige krijg je het macje zelf :mrgreen:

Hhaha, jaa inderdaad.

Als je zoekt op het forum kom je deze vraag vaak tegen.

orginele zijn vrij duur maar… 250 U$ voor een Hitchcock!

Op de klokhuis dagen in nieuwgein staat een duitser met mooie replica’s die in een grote ikea lijst passen voor 5 euro per poster.

[quote:1849d5cf49="Meneer Guggenheimer"]Als je zoekt op het forum kom je deze vraag vaak tegen.

orginele zijn vrij duur maar… 250 U$ voor een Hitchcock!

Op de klokhuis dagen in nieuwgein staat een duitser met mooie replica’s die in een grote ikea lijst passen voor 5 euro per poster.[/quote:1849d5cf49]
Oh zijn er andere manieren om daaraan te komen dan naar nieuwegein gaan?

Ik maak ze zelf :P :P

Maar ja, m’n pa werkt bij xerox :smiley:

[quote:62c07bdd72="Tjeerd"]Ik maak ze zelf :P :P

Maar ja, m’n pa werkt bij xerox :D[/quote:62c07bdd72]

He maar dat mag niet! Je hebt immers geen Repo recht!

[quote:2c227c56da="Meneer Guggenheimer"][quote:2c227c56da="Tjeerd"]Ik maak ze zelf :P :P

Maar ja, m’n pa werkt bij xerox :D[/quote:2c227c56da]

He maar dat mag niet! Je hebt immers geen Repo recht![/quote:2c227c56da]

Ach wat maakt het uit, ik verkoop ze niet door

[quote:bb1c175d4f="Tjeerd"]Ik maak ze zelf :P :P

Maar ja, m’n pa werkt bij xerox :D[/quote:bb1c175d4f]
Ik wil er wel eentje. Ik krijg hem en je ontvangt wel een verjaardagscadeau als bankafschrift. Meteen subsidie op je iBook :mrgreen:

Ik zal wel een ontwerpje maken, en dan aan m'n pa geven, ophangen en het resultaat fotograferen

[quote:7cc7d22aac="Tjeerd"]Ik zal wel een ontwerpje maken, en dan aan m'n pa geven, ophangen en het resultaat fotograferen[/quote:7cc7d22aac] Ok dat klinkt goed. Wat voor ontwerpje?

• een iPod poster,
  • Apple zelf?
  • Think Different?

Een Powermac Cube poster lijkt me het mooiste :mrgreen: