Apple PowerBook G4 1GHz 15" 256MB 60GB

Goedemiddag,

Ik ben hier nieuw en ook nieuw in de wereld van apple trouwens . Nu ben ik al een tijdje opzoek naar een notebook . Maar kon niks vinden totdat mijn broertje met een ibook aan kwam en ik moet zeggen top. Dus jullie begrijpen het al ik wil er ook 1 nu is mijn oog gevallen op de ( Apple PowerBook G4 1GHz 15" 256MB 60GB ) .

Maar mijn vraag is nu is het wat of is hij echt verouderd aangezien er al een 1.33/1.5 versie is .

En heeft deze ook het verlichte toetsen bord of is dit alleen bij de nieuwere modellen .

Gr Kamikaze :slight_smile:

Volgens mij heeft 'ie wel een verlicht toetsenbord maar ik weet het niet zeker. Verder adviseer ik je toch wat meer RAM erin te (laten) zetten.

Info over de PowerBook 15" FireWire 800 kan je hier vinden.

kijk eens in de apple store op apple.nl, daar kun je zien wat voor volledige specificaties het apparaat heeft en of dee ook backlight heeft op het toetsenbord!

[quote:acfaae67c9="Kamikaze"]Ik ben hier nieuw en ook nieuw in de wereld van apple trouwens . Nu ben ik al een tijdje opzoek naar een notebook . Maar kon niks vinden totdat mijn broertje met een ibook aan kwam en ik moet zeggen top. Dus jullie begrijpen het al ik wil er ook 1 nu is mijn oog gevallen op de ( Apple PowerBook G4 1GHz 15" 256MB 60GB ) .[/quote:acfaae67c9]

Pas op met die eerste generatie aluminium Powerbooks: een flink aantal daarvan heeft problemen met het beeldscherm (vage witte vlekken). Op zich niet erg, zo lang je hem onder garantie kunt laten repareren. Verder moet er minstens 512 MB in, anders is ie niet vooruit te branden.