apple 'stiekem' op mijn comp?

Ik zat vanavond ff de screensavers te bekijken en merkte ineens dat de .mac screensaver was gevuld met nieuwe producten van apple: iLive, de nieuwe Powerbooks, Keynote etc... Is toch raar? Ik heb niet gevraagd om die spam van Apple, wie weet wat ze nog meer op MIJN computer uitspoken? :?

Die screen saver haalt plaatjes van iemands idisk, die jij opgeeft. Een standaard idisk is die van apple met daarop de nieuwste spullen. Dit kan je natuurlijk bij de instellingen van de screensaver uitzettten.... (apple is nog gelukkig geen micro$oft)

[quote:24f02718c5="Flipstra"]wie weet wat ze nog meer op MIJN computer uitspoken? :?[/quote:24f02718c5] Ik, maar ik ga je lekker niet vertellen wat allemaal. ;)

Maar goed, de .mac screensaver is bedoeld om plaatjes van .mac gebruikers als screensaver toe te passen en de voorbeeld-instelling is een plaatjesverzameling van Apple zelf. Met andere woorden: [i:24f02718c5]jij[/i:24f02718c5] kiest voor die plaatjes als screensaver, het is [i:24f02718c5]geen[/i:24f02718c5] spam.

ahh, I see :shock: