Apple Store-cadeaubon en de rest met iDeal?

Bij mijn MacBook Pro heb ik een Apple Store-cadeaubon van €70 gehad die ik kan inwisselen in de retailstores en online store. Is er een mogelijkheid om de cadeaubon in te lossen en de rest af te rekenen met iDeal of bankoverschrijving? Ik zie nergens de optie. Bij het bestellen heb je een tabje ‘Apple store-cadeaubon’. Zodra ik de bon toevoeg staat daaronder ‘restant betalen met een creditcard’. Zie screenshot. Als ik dan naar het tabje iDeal ga is die €70 er niet afgehaald.

Volgens mij kun je het niet met iDeal combineren.

Wat je wel kunt doen is naar een Apple Store gaan, of bellen met 0800 0200 570 en zo je bestelling doorgeven. Dan kun je wel de cadeaubon gebruiken.

[quote=SunKeeper url=http://www.onemorething.nl/community/topic/apple-store-cadeaubon-en-de-rest-met-ideal/#post-2738436 time=1412086887]Volgens mij kun je het niet met iDeal combineren.

Wat je wel kunt doen is naar een Apple Store gaan, of bellen met 0800 0200 570 en zo je bestelling doorgeven. Dan kun je wel de cadeaubon gebruiken.[/quote]
Heb Apple gebeld. Kon niet telefonisch. Bon kan alleen op apple.nl met creditcard of in de officiele Apple Store. :roll: