Heeft de Apple Store last van KPN of moet die storing al voorbij zijn? Ik krijg hem er maar niet doorheen...
EDIT: Heel de site deed het goed bij mij behalve de store, heel vaag. Herstart heeft geholpen…
Heeft de Apple Store last van KPN of moet die storing al voorbij zijn? Ik krijg hem er maar niet doorheen...
EDIT: Heel de site deed het goed bij mij behalve de store, heel vaag. Herstart heeft geholpen…
gisteravond was de storing al verholpen zal dus wel ergens anders mee te maken hebben.
bron: http://life.tweakers.net/nieuws/53454/kpn-storing-op-backbone-is-verholpen.html
Gisterenavond lag hij hier er nog steeds uit. Vannacht rond 2uur was er weer internet. En het is vandaag maar weer afwachten voor hoe lang het duurt. We zitten hier op de zaak nu al twee dagen zonder internet.
[quote:8516bd4444]En het is vandaag maar weer afwachten voor hoe lang het duurt.[/quote:8516bd4444] Is inderdaad maar weer afwachten. Gisteravond was de zaak heel even in de lucht. Had net wat mailtjes kunnen binnenhalen en lag de boel er opnieuw uit. Vooral alles outsourcen, je ziet wat er van komt.
[quote:5dc56fb42f="macjk"]gisteravond was de storing al verholpen zal dus wel ergens anders mee te maken hebben.
bron: http://life.tweakers.net/nieuws/53454/kpn-storing-op-backbone-is-verholpen.html[/quote:5dc56fb42f]
De storing is niet verholpen en KPN heeft het ook niet zo naar buiten gebracht. De meeste verbindingen zouden het weer moeten doen maar er is nog steeds een klein aantal waar het niet werkt. Men moet sinds gisteravond ook rekening houden met instabiliteit en een slechte performance. Het kan voorkomen dat het traag is of gewoon niet meer werkt. KPN is nog druk bezig om dat te onderzoeken en op te lossen. Tot die tijd zullen ze ook nog niks afmelden.
Ik heb een Apple computer omdat die gewoon nooit crasht. Ironisch dat KPN de Apple store dichtdoet, bij wijze van spreken. Misschien willen ze wel echt iets doen aan die iPhone, waar KPN niets van moet hebben :o. Gelukkig heb ik geen KPN. Als Apple nu ook maar een Pretium Telecom aansluiting had kunnen hebben. Lijken allebei redelijk betrouwbaar, in tegensteling tot sommige anderen :)