Apple store offline tot 14:00u Nieuwe producten??

Vanaf 14 uur kun je de 12 Pro Max pre-orderen.

Dat in ieder geval. Waarom de rest daarvoor plat gaat weet ik ook niet. . :slight_smile:

en de 12 mini

<p class="cite">KarelWillem op 6 november 2020 om 09:15</p> Vanaf 14 uur kun je de 12 Pro Max pre-orderen.

Dat in ieder geval. Waarom de rest daarvoor plat gaat weet ik ook niet. .:)

Precies. De hele store plat om alleen iPhones? Ach het zal wel idd.

Op zich wel duidelijk zo hoe laat ze van start gaan met die iPhone verkoop. Andere aankopen die vandaag gedaan worden zijn toch verwaarloosbaar daarmee vergeleken.

Tis gewoon een beetje hypen, past we bij Apple.

https://www.onemorething.nl/2020/11/iphone-12-mini-en-pro-max-vanaf-1400-uur-te-bestellen-apple-store-offline/

Dan heb je zoveel tijd, en lukt 14:00 stipt niet eens…

Jammerrr…

Dit waren de 15 langste minuten van mijn leven… (en we zijn er nog niet).

Het heeft te maken met het handmatig tellen wat in de USA gebruikelijk is. Dat gaat niet zo snel.

<p class="cite">RW076 op 6 november 2020 om 14:03</p> Dan heb je zoveel tijd, en lukt 14:00 stipt niet eens…
Gaat niet over tijd, gaat over hoe Apple is: OK, ready! Sure? Check it. Looks good. Check it again. Are you sure you've checked it? Let's doublecheck it. It's good. Yes, but have you…
<p class="cite">KarelWillem op 6 november 2020 om 09:15</p> Vanaf 14 uur kun je de 12 Pro Max pre-orderen.

Dat in ieder geval. Waarom de rest daarvoor plat gaat weet ik ook niet. .:)

Dat is nog het ergste. Ze gooien de tent dicht zodat je een product kan bestellen!

Aandacht trekken. Is een soort aankondiging waar je niet omheen kan ?

Dick de Roos op 6 november 2020 om 15:15

Het heeft te maken met het handmatig tellen wat in de USA gebruikelijk is. Dat gaat niet zo snel.

:slight_smile:

<p class="cite">Matador op 6 november 2020 om 15:53</p>
<p class=”cite”>RW076 op 6 november 2020 om 14:03</p> Dan heb je zoveel tijd, en lukt 14:00 stipt niet eens…
Gaat niet over tijd, gaat over hoe Apple is: OK, ready! Sure? Check it. Looks good. Check it again. Are you sure you’ve checked it? Let’s doublecheck it. It’s good. Yes, but have you…
Heb zelf jaren bij Apple gewerkt, en ik weet niet of ik het daar zo mee eens ben. Het is eerder marketing gestunt dan dat die shop niet al helemaal klaar was twee uur er voor, althans dat is de Apple die ik ken.