Apple Store - Tracking site down?

Hmm...De Apple Store geeft mn bestelde iPod mini weer en zegt dat ie geshipped is, maar als ik op de tracking nummers druk krijg ik niets. Iemand die hier iets van afweet?

Gebeurt wel vaker. Bij de snelle leveringen zie je pas activiteit wanneer de bestelling in Nederland is aangekomen. Morgen weer even kijken.

Computers die uit China komen kan je via Apecode volgen, tot ze in Nederland zijn aangekomen: [url]http://www.apecode.com/appletrack/[/url]

Ik denk niet dat het voor iPods ook werkt, maar het is het proberen waard.

Dat heb ik ook, ik heb ook laatst een iPod mini besteld. Maar dat is dus schijnbaar normaal *haalt opgelucht adem* 8)

[quote:9aa89aea05="Buzz_D"]Computers die uit China komen kan je via Apecode volgen, tot ze in Nederland zijn aangekomen: [url]http://www.apecode.com/appletrack/[/url]

Ik denk niet dat het voor iPods ook werkt, maar het is het proberen waard.[/quote:9aa89aea05]

Toch wel, als ik de code intype geeft 'ie in eerste instantie een foutmelding (dat 'ie 'm niet kan vinden oid) maar als je dan op de trackingcode klikt, komt er wel degelijk een pagina met waar 'ie is. De mijne bevindt zich momenteel in Shanghai (kan dat?) :slight_smile:

Mijn bestelling staat al enkele dagen op "Under Review". (wat bedoelen ze daarmee?) En nog steeds geen overschrijvingsformulier in de bus gekregen...

[quote:460911e29e="[dr.greenthumb]"]Mijn bestelling staat al enkele dagen op "Under Review". (wat bedoelen ze daarmee?) En nog steeds geen overschrijvingsformulier in de bus gekregen...[/quote:460911e29e] Waar wacht je op ? Als je bij de Apple Store een bestelling plaatst en via bankoverschrijving wil betalen, dan moet je zelf actie nemen en het geld overschrijven naar de rekening die Apple in het bestelformulier vermeldt. Apple stuurt geen overschrijvingsformulier naar jou toe. Waarschijnlijk wachten ze op je betaling en staat je bestelling daarom op "Under Review".

ah.... dat zou best wel eens kunnen :mrgreen: :sealed: :roll: :lol:

En als je binnen een bepaalde termijn niet betaalt, wordt je bestelling geannuleerd. Ik zou dus maar niet te lang meer wachten. :D

[quote:14776c6495="Yaris"]En als je binnen een bepaalde termijn niet betaalt, wordt je bestelling geannuleerd. Ik zou dus maar niet te lang meer wachten. :D[/quote:14776c6495]

Je heb 30 dagen als ik me niet vergis, daarna wordt 'ie automatisch geannuleerd. Gelukkig zijn ze wel vlot met het verwerken van die overschrijvingen :slight_smile: