Apple studio display op windows?

Ik heb sinds gisteren een Apple cinema display 20". Nu had ik al een 17" studio display. Die zou ik naar mijn werk kunnen meenemen waar ik een windoze bak heb, en een GeForce FX5200 met een DVI output. Ook heb ik een ADC to DVI adapter gekocht (wat zijn die dingen duur zeg!!) van Apple. Kan ik de Studio display op mijn Dell aansluiten of kan ik hem begraven als ik dat geprobeerd heb? Ik kan altijd op de laptop gebruiken. Iemand ervaing mee?

Met dat adapter zou het gewoon moeten werken hoor. Kan haast niet misgaan. Staat alleen een beetje vreemd, zo'n Apple Display op Dell... :lol:

[quote:a6440e3e52="papa"]Met dat adapter zou het gewoon moeten werken hoor. Kan haast niet misgaan. Staat alleen een beetje vreemd, zo'n Apple Display op Dell... :lol:[/quote:a6440e3e52]

En het wekt de afgunst van collega’s maar daar kan ik mee leven!!

[quote:40fac39c08="cabbie"][quote:40fac39c08="papa"]Met dat adapter zou het gewoon moeten werken hoor. Kan haast niet misgaan. Staat alleen een beetje vreemd, zo'n Apple Display op Dell... :lol:[/quote:40fac39c08]

En het wekt de afgunst van collega’s maar daar kan ik mee leven!![/quote:40fac39c08]

Yop. Die collega’s zullen jaloers kijken ja. Maar goed, ze hebben de keus om ook op Apple over te gaan toch… :stuck_out_tongue:

tja, wel een beetje het vlaggetje in een hondedrol als je het mij vraagt.

[quote:fd3e08be93="luben"]tja, wel een beetje het vlaggetje in een hondedrol als je het mij vraagt.[/quote:fd3e08be93]

That’s not the point!
Ik zit nu met 2 displays opgescheept. Wat nu? Dat is het punt.