apple system profiler

Als mijne baas zijn apple system profiler opstart dan sluit het programma meteen weer af...

met de melding: onverwacht gestopt

OS 10.2.3 zo’n Imac flatscreen.

iemand een oplossing?

[quote:fde0cbc288="Kris"]Als mijne baas zijn apple system profiler opstart dan sluit het programma meteen weer af... iemand een oplossing?[/quote:fde0cbc288] Nieuwe baas? :mrgreen: :o

HAHAA..; LOL

dat moet ik hem eens voorstellen… :wink:

[quote:489c614668="Kris"]Als mijne baas zijn apple system profiler opstart dan sluit het programma meteen weer af...

met de melding: onverwacht gestopt

OS 10.2.3 zo’n Imac flatscreen.

iemand een oplossing?[/quote:489c614668]

Laat hem eens opwaarderen naar 10.2.6, via programmatuur update. En daarna eens kijken of het probleem nog bestaat.

Cyberwolf

[quote:c41b07e789="Cyberwolf"]

Laat hem eens opwaarderen naar 10.2.6, via programmatuur update. En daarna eens kijken of het probleem nog bestaat.

Cyberwolf[/quote:c41b07e789]

liever niet, er draaien een aantal zaken op 10.2.3 die ik vrees die niet zullen draaien op 10.2.6…

ik kan ze hier niet in detail bespreken… geen andere mogelijkheid,

bij de apple winkel waar de comp vandaan komt, zeggen ze de restore cd van OS 10.2 te nemen en van daaruit apple profiler opnieuw installeren, maar dit lijkt me niet zo ideaal

[quote:fcc45cb21a="markj"][quote:fcc45cb21a="Kris"]Als mijne baas zijn apple system profiler opstart dan sluit het programma meteen weer af... iemand een oplossing?[/quote:fcc45cb21a] Nieuwe baas? :mrgreen: :o[/quote:fcc45cb21a]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: rofl :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: