Apple TV hack

Ik probeer om mijn Apple tv te hacken, dit omdat ik o.a. uitzending gemist en Boxee er op wil hebben. Maar tot op heden is het mij nog niet gelukt.

Ik heb het programma atvusbcreator gedownload, Apple TV firmware (de laatste) maar het schijnt dat je een bootable usbstick nodig heb en dat heb ik niet.

Hoe krijg ik het uiteindelijk toch voor elkaar dat ik de Apple TV kan booten via een USB stick om zo Boxee er op te krijgen.

Lees de regels van OMT eens door, dan zul je begrijpen dat het niet is toegestaan je te helpen bij het hacken of jailbraiken van je Apple TV. ;)

atv flash kost een paar $ maarrr...... werkt perfect! En helpt je stap voor stap.

succes

Waarom mag dat niet besproken worden? Jailbreaken mag toch ook besproken worden? Voor de AppleTV is dit net zo, maar dan met een apparaat wat meer op een computer lijkt dan de iPhone.

Zelfs Apple zegt zelf dat je mag doen wat je wilt met je Apple TV, het is jouw apparaat.

Hier al eens rondgekeken? http://www.appletvhacks.net/

had ik ook al op gekeken maar kon niks vinden.

[quote:53e3907b28="Willem92"]Lees de regels van OMT eens door, dan zul je begrijpen dat het niet is toegestaan je te helpen bij het hacken of jailbraiken van je Apple TV. ;)[/quote:53e3907b28] Hackintosh mag hier ook, dus waarom de Apple TV niet?

[quote:4147f4be57="queenfan"]Ik heb het programma atvusbcreator gedownload, Apple TV firmware (de laatste) maar het schijnt dat je een bootable usbstick nodig heb en dat heb ik niet.[/quote:4147f4be57] PRO TIP: Elke USB stick is bootable. Het is afhankelijk van wat je er op zet of je er van kan booten, niet van de hardware. Dus als die Apple TV hack software een mooie berg data voor je klaar zet voor op die USB stick, dan is dat het dus. Klaar! Steek die USB stick er in en volg de instructies verder op.

Ik heb het inmiddels voor elkaar, zal uitleggen wat ik verkeerd gedaan heb.

Bij het formateren van mijn USB stick heb ik een partitie aangemaakt dit hoeft dus niet gewoon wissen als MAC OS Journaled, als dit gebeurd is open je atvusb-creator selecteer of download de laatste Apple TV firmware en druk op create.

Het enige verandering die ik zie is een extra submenu software, hier kan ik niks mee werkt gewoon niet.

Dus wel SSH (niet compleet werkent lijkt het) maar geen Boxee en XBMC.

wel alles geupdate van boxee en xbmc?

Heb gelezen dat je na het hacken van de appletv je alles moet updaten behalve de appletv os!.

[quote:0987e66206="Napsju"][quote:0987e66206="Willem92"])[/quote:0987e66206] Hackintosh mag hier ook, dus waarom de Apple TV niet?[/quote:0987e66206]

zoals de bankier van GoldmanSachs zei: wij doen het werk van God. Steve is ook wonderbaarlijk genezen…

Wat is het alternatief voor de ATV? Mag hier vast besproken worden.

Ja hoor, dat mag besproken worden.

En daar zijn dan ook al ellenlange topics over.

[quote:f783de0ca6="KarelWillem"]Ja hoor, dat mag besproken worden.

En daar zijn dan ook al ellenlange topics over.[/quote:f783de0ca6]

gelukkig, voortschrijdende inzichten…