Apple TV terugbrengen.

Hoi allemaal, ik heb maandag een Apple Tv gekocht maar eigenlijk vind 'm drie keer niks en ik wil 'm graag terug brengen kan dat of ziet ik mee omdat ik 'm open gemaakt heb?

Mvg

Georgios

Meningen kunnen echt enorm verschillen... De AppleTV is echt mijn meest gewaardere gadget.... Maar goed, dat was je vraag niet...

Ik zo gewoon eerlijk in de winkel uitleggen dat je t niets vindt, zolang de doos netjes is zullen ze niet moeilijk doen.

Als je hem via internet besteld hebt, mag je hem denk ik binnen 7 dagen terugsturen.... dat is volgens mij bij alles wat je "op afstand koopt". Maar aangezien je het hebt over "terugbrengen" denk ik dat hij uit de winkel komt, en dan ligt het aan de policy van de winkel (en zul je waarschijnlijk pech hebben).

[quote:07da93744c="MichMich"]Meningen kunnen echt enorm verschillen... De AppleTV is echt mijn meest gewaardere gadget.[/quote:07da93744c]

Waarom je meest gewaardeerde gadget?

Verder: Georgios, als ze je niet willen terugbetalen in contanten willen ze je misschien wel terugbetalen in een waardebon. Dan ben je we verplicht een ander product bij hen te kopen… maar dan kan je iets anders kopen wat je misschien beter ligt.

Ik zou wel even de reactie van michmich afwachten want misschien opent de reactie je ogen.

Verder kun je hopen dat er iemand dit leest en je een persoonlijk bericht stuurt en hem misschien van je wil overnemen…

In alle geval succes met het afstoten van je apple product. Of sla ik de bal hier volledig mis? :wink:

groeten!

in nederland mag je gewoon een artikel retourneren. Ook in een gewone winkel. Let op een winkel hoeft je geen geld terug te geven, kan ook in tegoedbonnen oid. Maar uit concurrentieoverwegingen wordt dit niet zo heel vaak gedaan.

Waar heb je 'm gekocht?

ik; en de winkel ws ook, ben wel benieuwd naar de reden?

[quote:f514ef726a="wouwout"]in nederland mag je gewoon een artikel retourneren. Ook in een gewone winkel.[/quote:f514ef726a] Ja... als het niet geopend / gebruikt is. :wink:

[quote:d724138c9b="wouwout"]in nederland mag je gewoon een artikel retourneren. Ook in een gewone winkel. Let op een winkel hoeft je geen geld terug te geven, kan ook in tegoedbonnen oid. Maar uit concurrentieoverwegingen wordt dit niet zo heel vaak gedaan.

Waar heb je 'm gekocht?[/quote:d724138c9b]

Volgens mij is retourneren in een winkel geen recht, koop is koop.
Alles wat ze erna doen is een gunst, ze kunnen ook 20% retourkosten (bij ongeopend) in rekening brengen als ze willen.

Enige reden van retour met geld terug is als het product niet voldoet aan de verwachting/beschrijving.

In Nederland mag je alles terug brengen. Het moet dan wel onbeschadigd zijn (ook verpakking). Ook mag het niet speciaal op maat gemaakt zijn. Volgens mij is wettelijk 7 dagen, maar hebben de meeste winkels 14 of 30 dagen...

Om deze rede moet je je apple producten bij de mediamarkt kopen (binnen 30 dagen, geen gelul, gewoon geld terug!)

[quote:0497d8a65b="Zakske"][quote:0497d8a65b="wouwout"]in nederland mag je gewoon een artikel retourneren. Ook in een gewone winkel.[/quote:0497d8a65b] Ja... als het niet geopend / gebruikt is. :wink:[/quote:0497d8a65b] Zelfs dan niet! Zoals BenDover hierboven zegt: Koop=Koop! Alles wat ze wel innemen (ongeopend of gebruikt, geld terug of een tegoedbon, etc) is een gunst.

Sorry dat ik het moet zeggen, maar Wouwout en NickSmits praten 100% poep.

[quote:56a8db093f="djenss"]Om deze rede moet je je apple producten bij de mediamarkt kopen (binnen 30 dagen, geen gelul, gewoon geld terug!)[/quote:56a8db093f] Mediamarkt stinkt! :mrgreen:

[quote:46acfa58a4="rednesed"][quote:46acfa58a4="MichMich"]Meningen kunnen echt enorm verschillen... De AppleTV is echt mijn meest gewaardere gadget.[/quote:46acfa58a4]

Verder: Georgios, als ze je niet willen terugbetalen in contanten willen ze je misschien wel terugbetalen in een waardebon. Dan ben je we verplicht een ander product bij hen te kopen… maar dan kan je iets anders kopen wat je misschien beter ligt.

Ik zou wel even de reactie van michmich afwachten want misschien opent de reactie je ogen.

Verder kun je hopen dat er iemand dit leest en je een persoonlijk bericht stuurt en hem misschien van je wil overnemen…

In alle geval succes met het afstoten van je apple product. Of sla ik de bal hier volledig mis? :wink:

groeten![/quote:46acfa58a4]

Het is mijn meest gebruikte apple gadget. Ik gebruik het meer dan men iphone of men ipods. Het werkt zoals het geadverteerd wordt. Als je de moeite doet om hem te hacken, werkt die nog mijlenver beter.

Ik ben het dus ook met Mich eens. Laat ff weten wat er net mis mee is, misschien kunnen we je toch nog enkele tips geven.

[quote:e80d5aaef1="iSanderr0"][quote:e80d5aaef1="djenss"]Om deze rede moet je je apple producten bij de mediamarkt kopen (binnen 30 dagen, geen gelul, gewoon geld terug!)[/quote:e80d5aaef1] Mediamarkt stinkt! :mrgreen:[/quote:e80d5aaef1]

idd, mediamarkt werd opgericht met Nazigeld…

[quote:02a29d4f62="iSanderr0"][quote:02a29d4f62="djenss"]Om deze rede moet je je apple producten bij de mediamarkt kopen (binnen 30 dagen, geen gelul, gewoon geld terug!)[/quote:02a29d4f62] Mediamarkt stinkt! :mrgreen:[/quote:02a29d4f62]

Klopt! Naar burgers en buitenlui… maar hun terugbrengregeling is wel OK

[quote:425efc8627="rednesed"][quote:425efc8627="MichMich"]Meningen kunnen echt enorm verschillen... De AppleTV is echt mijn meest gewaardere gadget.[/quote:425efc8627]

[/quote:425efc8627]

Tja goeie vraag. Als ik thuis kom is mijn TV, Versterker en AppleTv het eerste wat aan gaat (overigens met 1 druk op de knop dankzij mijn HK-Afstandsbediening…). Doordat ik mijn Playlists HEEL netjes georganiseerd heb, heb ik altijd direct bij de hand wat ik zoek. En dus zonder gedoe heerlijke muziek.

De AlbumArt-Screensaver zorgt voor wat gezelligheid in mijn huiskamer. Ik kan niet zonder muziek. En de AppleTV voldoet in deze verslaving.

Voor mij werd pas echt duidelijk dat het mijn ultieme gadget is, toen een van mijn vriendinnetjes openlijk toegaf dat ze niets met gadgets had, maar dit toch echt het eerste ding was wat indruk bij haar maakte… :wink: Na het overhandigen van de afstandsbediening is muziek de hele avond ons ding geweest… De juiste playlist zorgde voor de juiste sfeer. :wink: :innocent: :innocent:

Het mooie is dat iedereen de AppleTV direct snapt, en zonder angst zelf een beetje durft te spelen. Ik zie het dus als een ouderwetse Jukebox die in mijn kamer staat… Voor ieder wat wils…

Sinds de optie om podcasts direct te spelen op de AppleTv (zonder tussenkomst van iTunes) is het plaatje compleet. (Om nog maar te zwijgen over de mogelijkheid om straks films te huren…)

Eerlijk is eerlijk, de AppleTV voldeed ook totaal niet aan mijn verwachtingen toen ik hem kocht, maar zou nu niet meer zonder kunnen. Het is geen Gadget waat je zwaar actief mee moet spelen, het is een instrument wat zorgt voor sfeer en genot. Zonder gedoe.

Amen :wink:

Bedankt voor alle reacties. Ik denk toch mischien dat ik 'm houd. Maar ik kan well wat tips gebruiken en "hacken" wat bedoel je mee? en hoe kan ik dat doen?

Ik heb Apple Tv gekocht om films van mijn iMac naar tv te kijken maar ik kom achter dat geen divx films afspeelt en ik weet niet hoe mijn dvd’s van mijn hd kan af spelen plus dat ik geen dvi of hdmi aansluiting is op mijn tv

Als je hoofddoel DivX-films kijken is, dan is hacken een optie (Google op Patchstick). Overigens is het natuurlijk ook een (trage) oplossing om je films te re-encoden naar een formaat wat wel werkt. Maar zonder HDMI/DVI mis je wel een hoop en begrijp ik je gevoel.

Je kan bij inruilen aangeven dat je niet voldoende bent gewezen op de noodzaak hiervan.

Mijn liefde is puur gebaseerd op de muziek functionaliteit.

[quote:1bfb48ffc6="MichMich"]Mijn liefde is puur gebaseerd op de muziek functionaliteit.[/quote:1bfb48ffc6]

Bedankt voor je reactie MichMich, ik vind het prachtig en bewonderenswaardig wat dit product in jou kan losmaken. Je spreekt al over liefde. Dat zal inderdaad wel een groot stuk met de muziek functionaliteit te maken hebben. Want muziek is er om ons te raken… Door dit alles heb je een lichte drang bij me losgeweekt om me zo’n apple tv aan te schaffen.

groeten!

En dat zonder dat ik aandelen Apple heb... ;)

Maar als je reeds een mooie tv (MET HDMI) hebt, en een goede stereo. Én je bent muziek liefhebber. Go for it! En geef hem een paar dagen de kans…

(Wel even netjes je iTunes lib ordenen…)