apple tv2 of 3

Hoe kom ik te weten of de apple tv van de 2de of 3de generatie is,op het aankoopbewijs staat apple tv2?
Het jailbreaken lukt niet met firecore,tot vijfmaal geprobeerd zonder succes.
De gevraagde informatie staat niet op de verpakking,wel de vermelding 1080p wat ik ergens gelezen heb zou apple tv2 1080p niet ondersteunen,klopt dit?

Als er op de doos vermeld staat dat het toestel 1080p kan afspelen, dan heb je een Apple TV 3 gekocht. De Apple TV van de 2e generatie kon max. 720p afspelen.

dank je voor de vlugge reactie YggdrasII,dan nog even geduld hebben op de jailbreak voor apple tv3

Als die er al gaat komen in de nabije toekomst... :razz:

Als je gaat googlen op de ATV 3 jailbreak dan krijg je al snel de indruk dat 'ie er nu toch echt gaat komen. Persoonlijk check ik af en toe firecore.com
Pas als zij ophef gaan maken is er meer aan de hand :-)

Elk bericht dat wijst op een 'bijna-jailbreak' van de Apple TV 3 is zo fake als wat.

De laatste maanden zijn er helaas een heleboel oplichtertjes in deze 'handel' gedoken.
Leuk voor de broodnodige aandacht blijkbaar.

Ok, ik heb een ipad3 iphone 4s een een windows laptop. Nu wil ik graag films (mkv, vob) streamen van mijn laptop naar de apple tv. Kan dat? Zo ja hoe?

Ja, dat kan.

Dit is niet echt de plek om dit te vragen, en het is al 326 keer eerder gevraagd en uitgelegd.

Maar vooruit, het is zondag. :smiley:

Apple TV 2: jailbreaken en aTV Flash gaan gebruiken.

Apple TV 3: Air Playit HD installeren op je iPad ( http://www.airplayit.com )

Dank je, kun je me mischien vertellen, waar ik een goede uitleg kan vinden?
Tis immers nog zondag.
Muchas Gracias!!

Want airplayit, ondersteunt geen ondertiteling…!!!