Apple verkopen, waar het beste..??

Ik heb een nieuwe Macbook pro bestelt en wil graag mijn Powerbook verkopen..

Waar kan ik dat het beste doen?? Of gewoon multispam op meerder sites??

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=apple+verkopen&btnG=Google+zoeken&meta=

hit nr 1

Tweedehandsmac.nl

Tweedehandsmac.nl, marktplaats.nl etc. Had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen?

Ken ik :) bevalt me ook.. maar zie al meerdere advertenties er langer op staan... is ie ook echt actief?

Een kwestie van goede foto's, goede omschrijving en natuurlijk de prijs moet wel redelijk zijn. Dan gaat het snel. Wat vaak meewerkt is als je de verpakking en de bon nog hebt. Een goede presentatie is het halve werk.

Op eBay heb ik een hele mooie prijs kunnen krijgen voor m'n oude MacBook Pro... Mvg,

Wat voor een powerbook is het?

Sander

Via Marktplaats goede ervaringen. Originele verpakking en eerlijke beschrijving van de staat van de computer werkt het best.

Via Marktplaats goede ervaringen. Originele verpakking en eerlijke beschrijving van de staat van de computer werkt het best.

Powerbook G4 15inch 1,5GHZ.. 1Gig Mbram...

Mail mij voor meer info :slight_smile:

B.T.W. vond ik net http://www.intomac.nl/:slight_smile:

Wel gek dat er daar wél Apple Remotes worden geleverd bij o.a. de MacBook Pro's en bij Apple en elke andere erkende dealer niet... Mvg,

[quote:ad4a8fa56f="semmel"]Ken ik :) bevalt me ook.. maar zie al meerdere advertenties er langer op staan... is ie ook echt actief?[/quote:ad4a8fa56f] Ik heb er al diverse dingen opgehad en weer verwijderd: allemaal verkocht. www.tweedehandsmac.nl werkt dus echt wel.

Op Macwereld kan je ook prima jouw Mac kwijt. :)

Goede ervaringen met www.tweedehandsmac.nl. Beide keren binnen een week een Ibook en een Powerbook verkocht. Je prijs moet wel reeel zijn en je moet ook een goede, eerlijke omschrijving maken. De doos bewaren en de bon kunnen laten zien helpen de verkoop. Grote kans dat de advertenties die er lang op staan, diegene zijn met een te hoge vraagprijs, gezien het grote aanbod van o.a. powerbooks en Imac G5's.

marktplaats.nl speurders.nl 2dehands.nl ebay.nl tweedehandsmac.nl kapaza.nl

dit zijn er al aardig wat :wink:

(sommige zijn al genoemd)