Apple Watch beschermen? Deze 4 hoesjes zijn de moeite waard!

Een Apple Watch is een investering. En dan wil je natuurlijk niet dat hij…

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Welnee.

Een Apple Watch is een gebruiksartikel.

Strontlelijk, die hoesjes.

De Exo Edge van Otterbox leek me wel wat, die met de kleur Rock Skip Way (Blue) zag er mooi uit.

Helaas ontving ik een exemplaar met een fors afwijkende kleurstelling, in plaats van een donkerblauwe buitenkant was deze lichtblauw en de ring aan de binnenkant was juist donkerder van tint, precies omgekeerd van de afbeelding op de website. Die wilde ik dus ruilen, maar Otterbox kan blijkbaar niet leveren wat ze op hun website hebben afgebeeld. Nu doet Otterbox moeilijk met het terugbetalen van de verzendkosten terwijl ze gewoon niet geleverd hebben wat ik besteld heb.

Bij Otterbox koop ik nooit meer iets online.

Even een update…

Otterbox heeft na veel gedoe toegeven dat ze de afbeeldingen op de website ‘oppeppen’ waardoor de kleuren er anders uitzien dan in het echt. Ze hebben me uiteindelijk, bij uitzondering, het totale bedrag vergoed, inclusief de verzendkosten die ze normaliter niet terug betalen.

Mijn advies: als je iets wilt kopen van Otterbox, bedenk dan dat de kleur in hun webshop kan afwijken. Als de kleur erg belangrijk voor je is, koop dan niet online maar ga naar een winkel waar je het product in het echt kunt zien.