Apple Watch Series 7 gaat tóch niet voor gehoopte doorbraak zorgen

De Apple Watch Series 7 verschijnt waarschijnlijk eind 2021, maar wat kunnen we verwachten? Wordt dit de doorbraak voor diabetici?

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Nou, laten we ons dan in elk geval mentaal prepareren op de gehoopte / gehypte 0,00015” dunnere bezels

Kortom - Er is geen enkele reden om een nieuwe Applewatch te kopen voor diegenen die er al eentje hebben…

Al sinds de eerste  Watch kijk ik elk jaar terloops even of de nieuwste iteratie dan eindelijk eens functionaliteit biedt waarvoor ik honderden euro’s uit zou willen geven om zo’n lomp ding aan m’n pols te kunnen hangen.
Ook dit jaar lijkt het erop dat daar geen verandering in gaat komen.

Ben het inmiddels wel afgeleerd om teleurgesteld te zijn over speculaties die niet zijn uitgekomen. Wellicht een goed idee om speculaties wat meer met een korrel zout te nemen. Heb nu de Watch 5 maar ga zeker de watch 7 kopen, daar ik voor mezelf meer dan voldoende redenen kan bedenken om dat wel te doen.