Apple Works even krachtig als Microsoft Office?

is APPLE WORKS even krachtig als MICROSOFT OFFICE ?

het prijs verschil is enorm dus…

:roll:

Apple Works is geen Office. je kan het vergelijken met WORKS van M$ tekstverwerking, tekenen, tabellen.... vandaar ook het prijsverschil.

ik wil alleen weten of appleworks ook .doc files kan openen dan zou ik al een stuk gelukkiger mens zijn....(op mijn werk dan)

Apple Works kan idd overweg met .doc

yeahhhhhhh dan kan ik dat **** openoffice de deur uit plempen!!!

en dat scheelt weer een switch hier op de zaak naar Classic voor het openen van .doc files

dank dank dank dank

wist ik niet, ik heb vroeger altijd gewerkt met windhoos ...

(maar nu weet ik dat apple beter is)

ik heb nu een powerbook g4 12"

Ik heb het deel over de FrontPage vragen even gesplitst/verplaatst naar de [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=4085]Web ontwikkeling[/url]. Daar heb je meer kans op nuttige antwoorden want de titel van dit onderwerp zal meer Apple Works gebruikers aantrekken.

Ik ben zelf overigens ook lang op zoek geweest naar een goede vervanger voor FrontPage, wat ik heel lang gebruikte voor mijn homepages.

Uiteindelijk ben ik gegaan voor Dreamweaver MX, temeer daar deze heel goed overweg kan met PHP, waar ik me sinds kort ook erg in ben gaan interesseren.

[quote:216253f490="digitalguru"]Apple Works kan idd overweg met .doc[/quote:216253f490]

Om het iets meer te nuanceren: de meeste .doc documenten. Of AW ook even goed is als Excel weet ik ook niet. Voor iets Powerpointachtigs zul je Keynote aan meoten schaffen.

Misschien is het de moeite waard even te wachten op de nieuwe versie (iWorks o.i.d.) die er volgens de geruchtenmachine aan zit te komen.

Dat denk ik ook! Er schijnt wat nieuws aan te komen en de kans daarop is erg groot, aangezien Apple AppleWorks 6 al wel erg lang heeft laten bestaan, terwijl er genoeg verbeteringen mogelijk zijn voor het pakket.

Er gaan geruchten dat Keynote (een veel mooiere en betere versie van PowerPoint) in dat nieuwe pakket zal komen te zitten. Je zou dan een Office-achtig pakket krijgen, maar dan met Apple-kwaliteit en schoonheid…

Maar goed, dat is nog even geduld hebben…