Apple's apps een dagtaak?!

Ik vind het steeds mooier worden, die Apple van mij maar ik ben ook stomverbaasd over de hoeveelheid updates en nieuw apps die er steeds maar weer aankomen. Het lijkt wel of ik iedere dag jarig ben en de hele buurt kadootjes komt brengen. Ik ben de hele dag bezig met uitpakken. Hoe doen jullie dat? olav, :shock:

Niet. :-) Ik download alleen zaken die me echt interessant lijken, niet zo van; downloaden omdat het gratis is. Met updates kijk ik ook altijd eerst even de kat uit de boom om te wachten of de update geen problemen geeft. Ik weet inmiddels dat dat bij Apple niet zo vaak het geval is, maar ik kom ook uit een Windows wereldje. :-) Ik vind het allemaal wel mee vallen, meestal is het veel geschreeuw en weinig wol. Net als Jaguar. 150 nieuwe apps kon ik overal lezen. Heb er nog geen 10 kunnen vinden, welke ook allemaal best als update op 10.1 hadden kunnen worden uitgegeven. :-(

uh... het waren (zijn) 150 nieuwe [b:24a927e503]functies[/b:24a927e503] geen apps. Daarnaast lijkt me dat de verbeterde performance van Jaguar, de 10.2 aanduiding wel rechtvaardigt.

iPhoto, Safari, iMovie, iTunes, iSync, iCal - ik ben er inderdaad al aan gewend, maar het blijft lekker! Als Keynote nu ook als iApp kwam… :wink:

Ach het valt wel mee als je sne internet heb dan ben je zo weer up to date.

maar wat zou een programma als Iupdate handig zijn.Een programma die automatisch op de servers van jouw programma’s bij houdt of er nieuwe updates zijn en ze op een rijtje in een nieuw venster in systeem voorkeuren zet.net zoals automatische update van het systeem.
Het is maar een idee. :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Aljo

[quote:54aae28cf5="jamba"]Ach het valt wel mee als je sne internet heb dan ben je zo weer up to date.

maar wat zou een programma als Iupdate handig zijn.Een programma die automatisch op de servers van jouw programma’s bij houdt of er nieuwe updates zijn en ze op een rijtje in een nieuw venster in systeem voorkeuren zet.net zoals automatische update van het systeem.
Het is maar een idee. :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Aljo[/quote:54aae28cf5]

Dat programma bestaal al en heet update agent (betalend natuurlijk)

[quote:1ef3640412="MacAttack"]Dat programma bestaal al en heet update agent (betalend natuurlijk)[/quote:1ef3640412]

Doet VersionTracker ook niet zoiets?

Ja, maar Versiontracker weet niet welke programma's jij op je computer hebt en meldt dus gewoon de hele zooi. Over Jaguar, die had natuurlijk 10.5 moeten heten, maar dat zal Apple wel te snel gaan. Dan hadden ze volgend jaar systeem OS XI uit moeten brengen. :wink: