Apple's nieuwe Keyboard

Ik heb vannacht m'n pro Keyboard naar z'n grooitje gebracht en dacht dan meteen maar een nieuwe te bestellen op de Apple Store. Nou zie ik tot mijn verbazing dat de vereiste Mac OS 10.2 zijn voor dit Keyboard. Nou vraag ik mij af (er is niemand op die Store momenteel om het aan te vragen) of deze überhaupt nog wel OS 9 ondersteund. Weet iemand hier meer van?

Warner

Is het niet zo dat dat er alleen maar op staat omdat er misschien software bij zit voor bepaalde speciale toetsen ofzo? Dat heb je ook vaak met die Trust rommel. Ondersteuning alleen voor Windows (vanwege die extra knopjes), maar het toetsenbord op zich doet het gewoon op alle besturings-systemen.

Weet het niet hoor, 't is maar een gok…

Ik denk dat iRuben gelijk heeft, maar Apple toetsenborden zijn niet goedkoop dus ik zou het er niet op wagen. Waarom zijn die pro toetsenborden trouwens zo duur? Als ik bij m'n iBook een los toetsenbord+muis wil van apple ben ik €160 lichter!

[quote:bebc1b283c="kenmasters"]Waarom zijn die pro toetsenborden trouwens zo duur? Als ik bij m'n iBook een los toetsenbord+muis wil van apple ben ik €160 lichter![/quote:bebc1b283c] Heb je al eens een goedkoop pc toetsenbord vast gehad? Dan voel je wel het verschil vind ik hoor! :D

Daar heb je gelijk in maar €80,- voor een muis gaat me wat ver, zeker als er geen draad aan zit. Voor €80 hebbie een goede cordless desktop...

Ja een Apple muis zou ik ook nooit meer kopen! Ik heb nu een Logitech muis met meerdere knoppen en ben er heel tevreden over. Als ik nu terug op m'n andere mac ga met de Apple muis vind ik dit soms wel vervelend. Wel ja vervelend... :? je bent gewoon productiever met een meer-knops muis :)

ik weet 100% zeker dat alle toetsen van een pro toetsenbord gewoon werken in 10.0, 10.1 & OS 9.0 (t/m 9.2.2), want ik kreeg namelijk bij mijn G4 (dual 500) met 9.0 erop gewoon een pro toetsenbord.

een Pro toetsenbord is duur, maar dat merk je inderdaad wel,… hij is stevig en buigt niet door,… hij kraakt niet… etc. etc. etc.
Een Pro muis zou ik nooit meer kopen,… ik heb gelijk na mijn computer een logitecht muis (een hele simpele) gekocht,… en later een mouseman optical wireless die weer verkocht (moest de batterijen te vaak verwisselen) toen een mouseman dual optical, die hangt nu aan mijn cube, en aan mijn G4 hangt een Logitech MX500,… dat is echt de beste muis die ik ooit gehad heb!

HS-L

[quote:a6fdc45df2="kenmasters"] €80,- voor een muis gaat me wat ver[/quote:a6fdc45df2]

Apple heeft een nieuwe muis, is volgens mij gewoon de Pro Mouse, al heet-ie niet pro meer. 53,50 euri.

[quote:a51e1f3b99="passenger"]Apple heeft een nieuwe muis, is volgens mij gewoon de Pro Mouse, al heet-ie niet pro meer. 53,50 euri.[/quote:a51e1f3b99]

nee is niet dezelfde muis,… je kan de weerstand van het klikken niet meer instellen, en er waren nog een paar kleine aanpassingen…

HS-L