Apple's nieuwe MacBook Pro voorzien van HDMI-aansluiting (maar...)

Het zal je vast niet ontgaan zijn dat gisteren een nieuwe MacBook Pro is…

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Wat een irritante naaiers zijn het toch ook bij Apple.

Dit nieuwe reageersysteem is trouwens ook ontzettend irritant. Het neemt alle spontaniteit weg en het ziet er werkelijk niet uit. Kan het oude weer terugkomen? Ik voorspel dat er dan meer gereageerd gaat worden.

Naaiers? Voor mij had HDMI überhaupt niet gehoeven. Die adapter heb ik allang. En dat usb-c beeldscherm ook. En meerdere schermen? “Zie me boeien”. Ik wil één groot scherm: ik blijf slepen en zoeken naar de oriëntatie. Ook die xd-kaart ingang en MagSafe: zonde van de usb-c poorten.

Niemand verplicht je iets om Apple spullen aan te schaffen.
Apple is gewoon een bedrijf dat geld wil verdienen. Zie het schoonmaak doekje. Schijnt al een rage te zijn.
Gezien hun omzet doen ze dat erg goed en kopen mensen het. Doen ze erg goed dus. Er zijn dus genoeg mensen die er geen probleem mee hebben.
In 1 bericht 2 keer klagen.

@makasa ik snap dat je me zo leest. Ik wil de MBP die nu is uitgebracht echter bijzonder graag hebben. Het is de eerste in lange tijd waar ik enthousiast van word … maar niet vanwege de XD kaart, MagSafe, of 20 8K schermen: dat is voor andere typen gebruikers. HDMI: nou ja als hij er toch is zal ik hem vast wel gebruiken maar adapters had ik al jaren. Touchbar weg? Ik deed er bijna niks mee dus mis het niet maar is geen unique selling point.