Applescript - gevraagd iemand die een apple script kan maken/aanpassen

Op kantoor gebruiken wij outlook op Windows en archiveren onze mail op een nas met het geweldige programmaatje messagesave (http://www.techhit.com/messagesave/). Daarmee sla je een emailbericht op in .eml en hernoem je de file handig voor zoeken later. Het programmaatje geeft op basis van de kenmerken van de mail zelfs een suggestie voor de juiste map in het archief. Voor apple bestaat zoiets niet (althans, ik kan het niet vinden). Maar met appelscript zou dat wel moeten werken.

Ik heb ooit een poging gewaagd een appelscript voor mail van osx te maken, dat is gelukt, maar helemaal mom-proof is het niet. Er een maken die ook goed werkt met outlook, is mij een stap te ver…

Kortom ik zoek iemand die iets kan fabriceren met de volgende kenmerken:

-selecteer een of meerdere messages in outlook.
-sla ze op als .eml in een map op een shared volume,
-hernoem de filenaam naar: yyyymmdd onderwerp afzender geadresserde
-Helemaal mooi zou zijn als er nog een suggestie wordt gedaan voor de juiste map in het archief, maar dat is denk wat al te ingewikkeld.Een suggestie via spotlight zou ook mooi zijn, maar spotlight indexeert volgesn mij geen shared volumes…

Iemand die een poging wilt wagen? Betaald natuurlijk.

Dit topic is in strijd met de huisregels en is derhalve gesloten.

[quote]Vraag en aanbod
OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

1. Te koop vragen of aanbieden van goederen of diensten
  2. Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
  3. Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een goed doel mee te doen

[/quote]